Tilbehør til deller??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. februar 2010

smokin

Alexis skriver:

Hihi, jeg laver det da gerne og sender lidt. ELSKER selv mad

Husk ost oven på peberfruterne

Mine tænder render i vand! Jeg elsker ost på peberfrugt. Hvornår skal jeg komme! haha

Er nærmest psykotisk over mad i øjeblikket efter 4 måneder med kvalme. Er sååå lykkelig over at kunne putte i munden nu. Det er faktisk forfærdeligt at have det sådan. På facebook bliver jeg ofte gjort opmærksom på at mine statusupdates generelt handler om mad i øjeblikket. Puha - sikke et monster den kvalme har skabt.

Men jeg holder mig nu til den svinemørbrad i aften. Det bliver stensikkert også et hit.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2010

Koen.

Zette skriver:

Ja med lidt hakkesvindekød udenom og så butterdej!! MUMS! I love it. Og så lidt sovs og ris! Eeeeeeeej overvejer at starte nu!

mmmhh.. Ja skulle da aldrig ha` startet den tråd, bliver jo sulten igen igen nu

Anmeld

3. februar 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Zette skriver:

Mine tænder render i vand! Jeg elsker ost på peberfrugt. Hvornår skal jeg komme! haha

Er nærmest psykotisk over mad i øjeblikket efter 4 måneder med kvalme. Er sååå lykkelig over at kunne putte i munden nu. Det er faktisk forfærdeligt at have det sådan. På facebook bliver jeg ofte gjort opmærksom på at mine statusupdates generelt handler om mad i øjeblikket. Puha - sikke et monster den kvalme har skabt.

Men jeg holder mig nu til den svinemørbrad i aften. Det bliver stensikkert også et hit.

Hehe, i det mindste er du så heldig at have en undskyldning for madflip. Jeg har det kronisk.. Vil vædde med at min FB tagline er lige så madfikseret som din, hehe. (men mad er bare sådan en stor glæææææde i mit liv)

Anmeld

3. februar 2010

Gaya skriver:

Hvad med et fad af kartofler og rodfrugter.........især rødbeder er et hit hos os......bruger jeg til rigtig mange ting........super lækkert..... og så lave en dressing til.....

Velbekommen......;o)

Mums den slags er godt - passer godt til mørbrad

Anmeld

3. februar 2010

tanjaj19 skriver:

Lige præcis - jeg må hellere lave mig en lille mad nu.. haha... blev helt sulten Sen frokost

Anmeld

3. februar 2010

smokin

Alexis skriver:

Hehe, i det mindste er du så heldig at have en undskyldning for madflip. Jeg har det kronisk.. Vil vædde med at min FB tagline er lige så madfikseret som din, hehe. (men mad er bare sådan en stor glæææææde i mit liv)

Jeg har ikke annonceret på facebook at jeg er gravid af flere forskellige årsager, så der er nogle der rent faktisk ikke kender grunden til at jeg går sådan amok med statusupdates og mener at det er virkelig psykotisk. Herregud, det er jo bare mad - og du ser ikke ligefrem ud til at det er et problem for dig! :-)

Jeg er af den støbning at jeg er sku egentlig ligeglad hvad folk tænker, så længe jeg har det godt! Og mad gør i den grad også mig glad. Ellers ville jeg da ikke være kok

Anmeld

3. februar 2010

smokin

tanjaj19 skriver:

Nej jeg er også lige væk - for skal da lige besøge køleskabet en gang. Måske en lille wraps med oksekød kunne friste fruen... ja det tror jeg! En rest fra aftensmaden igår, det er jo bare luksus når man har sne-fri fra skolen indtil mandag!

Anmeld

3. februar 2010

Koen.

Zette skriver:

Nej jeg er også lige væk - for skal da lige besøge køleskabet en gang. Måske en lille wraps med oksekød kunne friste fruen... ja det tror jeg! En rest fra aftensmaden igår, det er jo bare luksus når man har sne-fri fra skolen indtil mandag!

Jeg faldt desværre over det usunde valg.. et lille stykke chokoladekage

Jeg går sygemeldt pga. bækkenløsning, så køleskabet bliver besøgt flittigt

Anmeld

3. februar 2010

Gaya

Alexis skriver:

Mums den slags er godt - passer godt til mørbrad

Ja især.......har desværre bare en rigtig dyr smag......er bedst til oksemørbrad......uhh og det er ikke så tit man lige har råd til det....;o)

men helt enig ;o)

Anmeld

3. februar 2010

smokin

tanjaj19 skriver:

Jeg faldt desværre over det usunde valg.. et lille stykke chokoladekage

Jeg går sygemeldt pga. bækkenløsning, så køleskabet bliver besøgt flittigt

Min symfyseknogle begyndt at brokke sig i uge 19 og det mente jeg var ALT for tidligt til det pjat. det gik heldigvis over 7,9,13

Jeg har købt sådan nogle muffins med skovbærfyld i netto til en 10'er. FØØØØØJ dem skal du ikke prøve. Du bliver afhængig. Det er heldigvis kun en tilbudsvare, så jeg håber at de er væk i ALLE nettoerne snart.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.