Tilbehør til deller??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. februar 2010

Mca<3

Rå kost

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2010

smokin

tanjaj19 skriver:

tror aldrig jeg har smagt bulgur, det kunne være man skulle prøve engang
Kærsten ville nok ikke kunne overleve bare med salat, for han arbejder som entreprenør og er ude hele dagen, så skal mætte lidt

bulgur er næsten ligesom ris, bare på en anden måde - ja svært at forklare. Nu så jeg lige længere oppe at han ikke er så meget til tomat, gælder det også friske tomater? Ellers vil jeg klart anbefale ovnstegte kartofler og tzatziki. Eller måske hjemmelavet kyllingfrikadelleburger... :-)

Anmeld

3. februar 2010

Koen.

Zette skriver:

bulgur er næsten ligesom ris, bare på en anden måde - ja svært at forklare. Nu så jeg lige længere oppe at han ikke er så meget til tomat, gælder det også friske tomater? Ellers vil jeg klart anbefale ovnstegte kartofler og tzatziki. Eller måske hjemmelavet kyllingfrikadelleburger... :-)

det må jeg prøve en dag, for elsker ris men kan blive lidt kedeligt, så kunne være sjovt med noget andet han kan spise frisk tomat, men han vil helst være fri (kræsenpind)

Anmeld

3. februar 2010

smokin

tanjaj19 skriver:

det må jeg prøve en dag, for elsker ris men kan blive lidt kedeligt, så kunne være sjovt med noget andet han kan spise frisk tomat, men han vil helst være fri (kræsenpind)

Hvis du hakker lidt persielle ned i bulguren så bliver det bare toplækkert. Og feta (hvis hr. kræsenpind kan lide det) og så agurk, tomat og måske bønnespirer ( jeg eeeeeeelsker spirer i øjeblikket).

Men det er nu en let ret, så måske du skulle købe noget frisk ciabatta ved siden af. Der skal jo noget i mavsen når man arbejder hårdt

Men det er bare alletiders ret. Bliver helt sulten selv, men skal have indbagt svinemørbrad idag MUMS

Anmeld

3. februar 2010

Koen.

Zette skriver: