Nadi skriver:
På opfordring af Bacon skriver jeg dette indlæge
Hvis ikke min lille (nok snart STORE) baby-pige ikke kommer ude inden imorgen, så skal jeg op på sygehuset og til en evaluering af igangsættelse. Og jeg aner ikke hvad jeg skal forvente eller tænke...
Jeg vil jo selvfølgelig helst selv gå i fødsel, men hvis de nu vurdere at jeg skal sættes igang hvornår kan jeg så satse på at de sætter mig igang?? Og så har jeg hørt at de veer man får efter at være blevet sat igang gør mere ondt eller napper mere end hvis man selv er gået igang. Passer det?
Jeg ved ikke om det er helt det samme, men med Christian gik mit vand, men jeg fik ikke veer, derfor fik jeg vestimulerende drop.
hvis det er samme måde man bliver sat i gang, så vil jeg da godt indrømme det er en lidt ømmere affære og dog ikke.
Det der er værst er at veerne kommer rullende lynhurtigt, og du når ikke rigtigt at vænne dig til det, det er ubehageligt, men ikke mere end man kommer igennem det.
som sagt ved jeg ikke om det er det samme, men det vil jeg da tro.
Nadi, jeg undre mig mere over om de kan finde på at sætte igang i morgen, eller om de bare vurdere det?
Anmeld