så synd så synd så synd for det stakkels barn...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

363 visninger
8 svar
0 synes godt om
13. maj 2008

ka li ja

arthur har lige været ved lægen i dag, og han har fået konstateret mellemørebetændelse. igen.... det er mAX 2 måneder siden han havde det sidst.. han har taget sig lidt til øret på det sidste så jeg havde det godt på fornemmelsen, men da han så havde feber i aftes og igen i morges, 39.8, så måtte vi afsted. og ganske rigtigt. og så har vi fået noget meget belastende pinicilin!!! piller der skal opløses i vand, og dt er grynet og klamt. så synd. og han er ked og pylder, så jeg kan ikke engang komme med den der; han tager det ellers så flot. nej nej jeg har bare ondt af ham. vi var lige lidt i irl mg i dag og det gad han faktisk godt lidt, men blev meget hurtig træt igen. han sover også nu... så nu er mit næste træk, at købe soja mælk til drengen. ved jo ikke rigtig hvordan jeg vil kunne se om det hjælper, men nu ser vi hvad der sker på sigt. så kan man jo prøve om et goet stykke tid at give ham ko mælk igen for at teste om det nu var det. knus fra en meget knust mor:'(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2008

Grynt

Ja det er sgu da vildt synd for ham, det bette pus :'( Åhhh, jeg håber snart han får det bedre igen. Store knus til ham og naturligvis også til dig Kalula (L)

Anmeld

13. maj 2008

Ny mor

Åhhh, noget lort :( Ja, prøv det soyamælk - nogle har erfaret det hjælper og det skader jo ikke - der er ligeså meget kalk mv. i som i komælk.
Masser af god bedring til bette Arthur (L) (L) (L) & stort knus til jer begge (H)
Birgitte

Anmeld

13. maj 2008

Loggidut

øv øv øv, hvor er det bare træls og synd...

hvorfor er der bare nogen der skal rammes så hårdt igen og igen...?

jeg håber han snart er igennem det, også meget for din skyld kalaha, for jeg kan høre det påvirker dit blødende modersind ret meget...!

god bedring med ham

Anmeld

13. maj 2008

Marco2

Nej, hvor er det synd for det bette pus. God bedring med ham.

Inden du helt dropper komælken vil jeg lige citere sundhedsstyrelsen:
"De fleste kan tåle mælk og gluten og der er ikke dokumentation for sundhedsgevinster ved at udelukke disse fødevarer, med mindre barnet har fået diagnosticeret mælkeallergi eller glutenallergi. Det er en ekspertopgave at rådgive om mælke- og glutenfri diæt. De færreste forældre har tilstrækkelig ernæringsmæssig viden til at sikre deres børn en nærende kost uden mælk og gluten."

og...

" Risdrik, sojadrik og havredrik har intet med mælk at gøre og kan ikke anvendes som modermælkserstatning eller fuldgyldige alternativer til komælk. Risdrik og havredrik indeholder meget lidt protein og har ikke noget naturligt indhold af vitaminer og mineraler. Risdrik og havredrik kan tidligst anvendes efter 3 års-alderen."

Det er bragt i forbindelse med advarslen mod bogen ”En kernesund familie” fra Politikens forlag. Den fuldstændige tekst kan læses her: http://www.sst.dk/Nyheder/Seneste_nyheder/Kernesun d_familie_advarsel_maj2008.aspx?lang=da

Jeg håber det bedste for lille Arthur og at pencilinen hjælper ham.

AG

Anmeld

13. maj 2008

Anja

Puha, føler med jer :'( Her i huset kender vi jo også til problemer med ørerne ....

Anmeld

13. maj 2008

ivfmarie

Årh nej! Stakkels lille skattemand - og stakkels hans moar :'( Der er sgu ikke meget trøst at gi, bare et stort god bedringskram (H) Marie - har ondt af jer

Anmeld

14. maj 2008

ka li ja

tak allesammen

jeg fik købt soya mælk i går, men læser nu det marco har sendtmed... hmm jeg troede sgu der var d samme i soya mælk, ja lige bortset fra ko altså!
nå jamen jeg skal til læge med mig selv i morgen, så der kan jeg da lige høre hvis jeg husker det.

han har stadig 39 i feber bette trold og så skal han ha sådan noget lorte pinicilin, som ikke engang en bryder ville ku få i mig. ad!

Anmeld

14. maj 2008

Lise

God bedring til den lille mand... håber han snart får det bedre...

(H)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.