Hjælp! Hoste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. februar 2010

Helle30

Ja, hun var jo helt vildt frisk, da vi var hos lægen i dag. Der var heller ikke noget rigtigt at høre på hende. Kun lidt slimlyde i halsafdelingen. Så nu er hun igen puttet med en numsepano og en årvågen mor - som btw. har højere feber end hun... Men nægter at proppe de dér op i numsen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2010

Kristina V

Luftbefugter  Der er lav luftfugtighed pt. og det giver hoste. Mange ligger med slem hoste (er selv blandt dem) og jeg er ikke astmatiker, men min datter er. Her hjælper den..

Mit arbejde består i produkter til indeklima, og må sige at det er super vigtigt. Åbne vinduet og et køligt rum er os fint, dog bare ikke lige så effektiv, da de færreste kan sove med vinduet åben i sådan en kulde..

Anmeld

3. februar 2010

Kristina V

Luftbefugter  Der er lav luftfugtighed pt. og det giver hoste. Mange ligger med slem hoste (er selv blandt dem) og jeg er ikke astmatiker, men min datter er. Her hjælper den..

Mit arbejde består i produkter til indeklima, og må sige at det er super vigtigt. Åbne vinduet og et køligt rum er os fint, dog bare ikke lige så effektiv, da de færreste kan sove med vinduet åben i sådan en kulde..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.