Nogen der har..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. februar 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

MaleneS skriver:

Gode og romantiske opskrifter på valentins mad og hygge?

Hvad med tapas og en hel masse vin?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2010

smokin

nutche skriver:

ja synes en god steg var en god ide.....forrige år overraskede vi (børnene og jeg) ham med en picnic under stjernehimmel

jeg havde klistret 100 stjerner op i loftet, lagt et tæppe på stuegulvet, og serverede pizza, hjertemuffins og god chokolade...børnene havde dekoreret vinduerne med hjerter lavet i vindues maling...og gaven var et billede af vores store børneflok

EEEEEEEEEEEEJ det lyder også spændende. det tror jeg at jeg vil i år. Så vil jeg købe de der selvlysende stjerner!!

Anmeld

3. februar 2010

Lone Jakobsen

Zette skriver:

EEEEEEEEEEEEJ det lyder også spændende. det tror jeg at jeg vil i år. Så vil jeg købe de der selvlysende stjerner!!

det var også dem jeg brugte det tar bare lang tid at hænge dem op

Anmeld

3. februar 2010

Prinsessens'Mor<3

Alexis skriver:

Hvad med tapas og en hel masse vin?

Hvad er Tapas?

Anmeld

3. februar 2010

smokin

nutche skriver:

det var også dem jeg brugte det tar bare lang tid at hænge dem op

Ihhh det var en god ide!

Anmeld

3. februar 2010

smokin

MaleneS skriver:

Hvad er Tapas?

Tapas er også lækkert - kan du lave det? :-) ellers er der jo tusind opskrifter på nettet så man kan få lige præcis det man kan lide.

Anmeld

3. februar 2010

Lone Jakobsen

Zette skriver:

Tapas er også lækkert - kan du lave det? :-) ellers er der jo tusind opskrifter på nettet så man kan få lige præcis det man kan lide.

man kan også købe det færdigt i bilka i blandede pakker

Anmeld

3. februar 2010

MaleneS skriver:

Hvad er Tapas?

Det er en spansk spise. Det fås både koldt og varmt, og kan også serveres sammen - koldt og varmt. Det vil typisk være lækre små brød skiver med alle mulige typer pålæg. Patè, ost, pølse - skinker, tapanader, posto, oliven salat osv. MUSM siger jeg bare 

Er man ikke til det klassiske tapas, kan man også lave det med tunmousse, æg, rejer osv.

Der findes mange forskellige slags tapas opskrifter derude, og uanset hvor simpelt man holder det så ser det så hyggeligt og festligt ud. Og det mætte.

Se evt. karolines køkken på arla.dk. Der har de nogle simple opskrifter på Tapas, og ellers kan du sikkert finde noget på maduniverset eller opskrifter.dk

Se f.eks. her

Anmeld

3. februar 2010

nutche skriver:

man kan også købe det færdigt i bilka i blandede pakker

Uh, må da vist en tur i Bilka i weekenden hvis jeg kan vente så længe...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.