Nogen der har..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.956 visninger
18 svar
0 synes godt om
2. februar 2010

Prinsessens'Mor<3

Gode og romantiske opskrifter på valentins mad og hygge?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2010

Lone Jakobsen

følger lidt med her.....det er nemlig vores (første) bryllupsdag og jeg mangler lidt romantisk inspiration

Anmeld

3. februar 2010

Prinsessens'Mor<3

Ingen?

Anmeld

3. februar 2010

frk Jensen

chokolade... Og masser af det

Ej pjat, jeg ved det skisme heller ikke..

Knus Betina

Anmeld

3. februar 2010

Risen

hvad med sushi ? mmm.. det er hyggeligt og lækkert at spise bagefter en hjerteformet kage måske ?

Anmeld

3. februar 2010

smokin

MaleneS skriver:

Gode og romantiske opskrifter på valentins mad og hygge?

Det kommer jo stærkt an på hvad I er til.

Snakker vi kød, fisk eller kylling? Der er jo så dødmange valg. Men jeg vil godt forsøge at hjælpe hvis du kommer med et par bud på hvad du rigtig godt kan lide?

Jeg er fx helt vildt med sashimi (rå fisk i soya) det er yndigt og virkelig lækkert at spise... og NEMT at lave. En rigtig god forret bl.a, og så kunne man jo forsætte med noget forskelligt sushi og slutte af med en japansk dessert.

Mulighederne er mange

Anmeld

3. februar 2010

Prinsessens'Mor<3

Ja men min kæreste sys det bliver for kedligt med chokolade, forstår ham simelhen ikke.!

Anmeld

3. februar 2010

Lone Jakobsen

jeg har også tænkt på noget med en hjerteformet kage...evt. lagkage hvor man kan købe bundende i hjerteform. sushi duer ikke her da manden slet ikke vil ha med det at gøre.

Anmeld

3. februar 2010

smokin

nutche skriver:

jeg har også tænkt på noget med en hjerteformet kage...evt. lagkage hvor man kan købe bundende i hjerteform. sushi duer ikke her da manden slet ikke vil ha med det at gøre.

Ja kagen lyder lækkert. For nogle år siden redte jeg op med lys i hele soveværelset på gulvet, og blomster på sengen. Et kæmpe fad med frisk frugt, smeltede chokolade og kærlighedsmusik og så lå vi ellers bare der og fortalte gode historier, og delte minder om al den tid vi har oplevet sammen imens vi mæskede os.

Sushi er jo virkelig også en smagssag. Enten elsker man det, eller også kan man ikke fordrage det.

Hvad med en lækker steg så? Eller lammekølle med flødekartofler og masser af hvidløg. Måske et stykke dyrekød - mænd elsker jo kød.

Anmeld

3. februar 2010

Lone Jakobsen

Zette skriver:

Ja kagen lyder lækkert. For nogle år siden redte jeg op med lys i hele soveværelset på gulvet, og blomster på sengen. Et kæmpe fad med frisk frugt, smeltede chokolade og kærlighedsmusik og så lå vi ellers bare der og fortalte gode historier, og delte minder om al den tid vi har oplevet sammen imens vi mæskede os.

Sushi er jo virkelig også en smagssag. Enten elsker man det, eller også kan man ikke fordrage det.

Hvad med en lækker steg så? Eller lammekølle med flødekartofler og masser af hvidløg. Måske et stykke dyrekød - mænd elsker jo kød.

ja synes en god steg var en god ide.....forrige år overraskede vi (børnene og jeg) ham med en picnic under stjernehimmel

jeg havde klistret 100 stjerner op i loftet, lagt et tæppe på stuegulvet, og serverede pizza, hjertemuffins og god chokolade...børnene havde dekoreret vinduerne med hjerter lavet i vindues maling...og gaven var et billede af vores store børneflok

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.