Så ringede de fra vuggestuen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

501 visninger
8 svar
0 synes godt om
13. maj 2008

Lise

Og skulle liiige sikre sig at Simon var blevet stivkrampevaccineret. Så var der sgu en eller anden dum unge der har sat bisserne i lille søde Simons kind så det blødte...altså - hvad kan min artige dreng have gjort som fik et andet barn til at bide ham? Nå, men vi måtte jo have fat i lægen, som kunne bekræfte at vaccinationen var på plads, og jeg sikrede mig at min dreng var ok - han havde allerede glemt det og legede udenfor, påstod de.. sikke en redelighed!

Skal man holde sådan et sår rent med ANDET end vand og sæbe?

Lise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2008

Grynt

Øv hvor mega træls :'( Stakkels lille Simon. Desværre sker det at andre børn tager en bid af en kind eller en arm. Somme tider går det bare så hulens stærkt, at ingen voksne kan nå at forhindre det...også selvom man står lige ved siden af :'( Det må og burde ikke ske, men det gør det, desværre. :( Du kan evt. smørre lidt vaseline på såret. Store knus til Simon-den-seje-dreng

Anmeld

13. maj 2008

ivfmarie

han er sgu så lækker, så jeg ville snuppe en bid af de skønne æblekinder hvis jeg fik chancen!

Anmeld

13. maj 2008

Lise

Det må sgu være det! Jeg ved at han er ret populær blandt de store piger ovre i vuggeren - måske en af tilbederne ikke kunne styre sig længere og bare måtte bide i de indbydende kinder ;)

Anmeld

13. maj 2008

Sille

nåhhh hvor synd.... den unge må sgu ha bidt hårdt... av...

Anmeld

13. maj 2008

Ny mor

Aj, hvor synd for ham :-( Godt nok er han lige til at spise, meeeen...håber han snart er hel igen :)

Anmeld

14. maj 2008

Loggidut

lise for helvede...har de ædt din unge???

ha ha, hvor er det synd, men som de andre siger...de der kinder altså!

hvorfor har han fået stivkrampe en gang? han har da ikke slået sig voldsomt før?

well, jeg håber han er ok igen det bette nord, ja vand er genialt at vaske sig i...ved jeg fra sidst jeg prøvede...tror vist snart jeg skal prøve igen!8D

Anmeld

14. maj 2008

Rasmine

Loggidut skriver:

lise for helvede...har de ædt din unge???

ha ha, hvor er det synd, men som de andre siger...de der kinder altså!

hvorfor har han fået stivkrampe en gang? han har da ikke slået sig voldsomt før?

well, jeg håber han er ok igen det bette nord, ja vand er genialt at vaske sig i...ved jeg fra sidst jeg prøvede...tror vist snart jeg skal prøve igen!8D

Det får alle børn, i den der vaccine. Tetanus, hedder stivkrampe.
Di-te-kol, whatever den hedder.

Anmeld

14. maj 2008

Loggidut

nååå for pokker....gud det anede jeg slet ikke....tak bacon!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.