farvede i hår da i var gravide?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. februar 2010

Halbschön

tristansmor skriver:

ja, dit hår må godt nok vokse hurtigt! Var det helt lyst da du blev gravid eller hvad?

Ja det var faktisk tæt på.. Jeg blev farvet i starten af januar, og barnet blev til omkring d. 9/1.. Så jeg må vist bare ha noget hår der gror helt vildt stært.. er næsten lige blevet helt farvet igen, men har allerede fået samlet mig en udgroning igen.. Øv øv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2010

tristansmor

Renée88 skriver:

Ja det var faktisk tæt på.. Jeg blev farvet i starten af januar, og barnet blev til omkring d. 9/1.. Så jeg må vist bare ha noget hår der gror helt vildt stært.. er næsten lige blevet helt farvet igen, men har allerede fået samlet mig en udgroning igen.. Øv øv

ja, det er så træls med de udgroninger når man er blondine og skal farves igen og igen!

Anmeld

2. februar 2010

Halbschön

tristansmor skriver:

ja, det er så træls med de udgroninger når man er blondine og skal farves igen og igen!

MEGET!! jeg forstår heller ikke hvor mit lyse hår er blevet af, er nok bare blevet brunette med alderen! Øv!

Anmeld

2. februar 2010

tristansmor

Renée88 skriver:

MEGET!! jeg forstår heller ikke hvor mit lyse hår er blevet af, er nok bare blevet brunette med alderen! Øv!

hihi ja også mig, fordi jeg har nemlig også altid været helt platin blond! men ja, det er nok alderen der gør det!

Anmeld

2. februar 2010

bredkjaer1

tristansmor skriver:

hihi tak, ja man kan vel ikke andet end at stråle, når man er nybagt mor! smiler

Det er rigtigt! De er fantastiske de små banditter!

Anmeld

2. februar 2010

Vingummien

louiseibsen skriver:

Hej Alle

Min søn er 2 mdr. i dag. men inden jeg blev gravid med ham var jeg helt lys håret ( jeg har normalt brunt hår ) men da vi bestemte os for at prøve og få et barn, gik jeg til frisøren og fik taget alt hårfave ud af mit hår, for ikke at få to farvede hår.

nu skal jeg til frisør på torsdag og kan ikke bestemme mig om jeg skal farve det lyst eller bare bliv klippet. For vi kunne godt tænke os at få to børn lige i rap. Men jeg skal ikke være gravid lige nu.. men så ville det jo bare være træls og skulle til at have alt hårfavre ud igen.

Hvad gjorde i da i var gravide? farvede i det, eller levede i med at det blev to farvede?

Kram fra den stolte mor

Jeg fik det ikke farvet mens jeg var gravid, jeg levede med de 2 farver Og gjorde nu ikke mig noget

Anmeld

2. februar 2010

BinaMor

nej. hårfarve er bevist hormon skadeligt. også ved insnusen som ligesom ved maling kan give abort eller tidlig fødsel el. skader.

jeg farvede ikke mens jeg var gravid eller de 20 måneder jeg derefter ammede

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.