farvede i hår da i var gravide?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.643 visninger
26 svar
0 synes godt om
2. februar 2010

NLME<3

Hej Alle

Min søn er 2 mdr. i dag. men inden jeg blev gravid med ham var jeg helt lys håret ( jeg har normalt brunt hår ) men da vi bestemte os for at prøve og få et barn, gik jeg til frisøren og fik taget alt hårfave ud af mit hår, for ikke at få to farvede hår.

nu skal jeg til frisør på torsdag og kan ikke bestemme mig om jeg skal farve det lyst eller bare bliv klippet. For vi kunne godt tænke os at få to børn lige i rap. Men jeg skal ikke være gravid lige nu.. men så ville det jo bare være træls og skulle til at have alt hårfavre ud igen.

Hvad gjorde i da i var gravide? farvede i det, eller levede i med at det blev to farvede?

Kram fra den stolte mor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2010

LRJ

louiseibsen skriver:

Hej Alle

Min søn er 2 mdr. i dag. men inden jeg blev gravid med ham var jeg helt lys håret ( jeg har normalt brunt hår ) men da vi bestemte os for at prøve og få et barn, gik jeg til frisøren og fik taget alt hårfave ud af mit hår, for ikke at få to farvede hår.

nu skal jeg til frisør på torsdag og kan ikke bestemme mig om jeg skal farve det lyst eller bare bliv klippet. For vi kunne godt tænke os at få to børn lige i rap. Men jeg skal ikke være gravid lige nu.. men så ville det jo bare være træls og skulle til at have alt hårfavre ud igen.

Hvad gjorde i da i var gravide? farvede i det, eller levede i med at det blev to farvede?

Kram fra den stolte mor

Jeg har fået det farvet et par gange her mens jeg er gravid, og skal snart li farve igen ( da det lyse hår er ved at proppe frem under det mørke

Og så skal det Lysnes til sommer

Anmeld

2. februar 2010

sbs78

Jeg har farvet hår, alle gangene jeg har ventet mig, men nu er jeg også frisørMen jeg farver ikke hår hver mdr. Har lige fået farve i det hele, sidst jeg fik det var for 5 mdr siden.

Gør hvad du har det bedst med

Anmeld

2. februar 2010

Mor til L&S

louiseibsen skriver:

Hej Alle

Kram fra den stolte mor

Hej

Tillykke med din søn

Jeg er i uge 33 nu og jeg har ikke farvet hår imens jeg er gravid og venter også med det til jeg er færdig med at amme!!

Kunne rigtig godt tænke mig at få lidt farve i, men nøjes med en klipning i ny og næ.... MEN glæder mig til at få det farvet når jeg er færdig med at amme (hvis jeg overhovedet kommer til at amme)

R. 32+0

Anmeld

2. februar 2010

Vidunderligeunger

jeg har farvet det en gang og gør det nok en gang mere.. men ja, gør hvad du føler er bedst... nogle ville mene det er forkasteligt - andre (bl.a mig) at det er ok bare man ikke overdriver.

Anmeld

2. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Ja jeg gjorde... Med Henna...

Og det gør jeg også denne gang...

Men det er selvfølgelig ikke hver 14. dag som da man var teenager. Det har jeg hverken tid til eller vil overdrive noget som helst.

Så hver 3-4 mrd...

Anmeld

2. februar 2010

Ox.

Hejsa stolte mor!

Jeg lod bare mit gro, det var hæææsligt at se på, men det var først da min datter blev 5 måneder jeg farvede mit hår.

Men det er jo en smagssag

Anmeld

2. februar 2010

Trolde_mor

Hejsa stolte mor!

Jeg lod bare mit gro, det var hæææsligt at se på, men det var først da min datter blev 5 måneder jeg farvede mit hår.

Men det er jo en smagssag

Folk omkring mig ved jo hvorfor og bærer over med mit lidt fjollede udseende hehe

Det er også jeg gør / har tænkt mig..

Ja, mit hår er ikke så pænt, men sådan er det

Anmeld

2. februar 2010

Halbschön

Nej jeg farvede det ikke, og SIKKE en udgroning... Så forfærdeligt ud! Blev frisket op for snart to mdr siden, SKØNT!

Anmeld

2. februar 2010

Kristina V

Farver hår, spiser sushi, bruger make-up, bruger creme, bruger parfume, LEVER..

Må indsrømme jeg synes det er op til en selv.. Synes det er lidt for vildt nogle af de "krav" som bliver stillet...

Gjorde det ved min datter, og gør det med en lille dreng i maven UDEN dårlig samvittighed, så følg din egen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.