Navn til hyggegruppen af enlige mødre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. februar 2010

qp

dorthemus skriver:

Jeg synes ikke der sker noget ved, at man argumenterer for sit valg...f.eks er der nogen der har stemt for SEM og det er der jo allerede en netgruppe der hedder

Jeg har stemt for MEM, for DEM klinger lidt for meget af "dem der andre ikke må lege med"

Næ det kan jeg give dig ret i, men når der nu allerede er sat denne afstemning i gang, så synes jeg sgu det blir for useriøst hvis man nu også skal til, at argumentere for hvorfor synes det ene eller det andet. Hvem skal så afgøre om argumenterne er gode nok eller ej? ... hehe... ejh sorry - synes bare det blir for plat.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2010

dorthemus

qp skriver:

Næ det kan jeg give dig ret i, men når der nu allerede er sat denne afstemning i gang, så synes jeg sgu det blir for useriøst hvis man nu også skal til, at argumentere for hvorfor synes det ene eller det andet. Hvem skal så afgøre om argumenterne er gode nok eller ej? ... hehe... ejh sorry - synes bare det blir for plat.

Jeg synes ikke det er plat...måske kan argumenterne flytte stemmer...måske jeg selv flytter min hvis én nu kan argumentere positivt for DEM  

Anmeld

7. februar 2010

N&J

Uhh nu var det jo bare for at vi kunne komme igang med vores lille gruppe, ikke andet, men Dorthe måske vi skulle oprette en argument tråd, og så lave en ny afstemning, for hvis folk stemmer så kan de jo ikke ændre deres stemme, eller forhøre os om folk vil ændre deres stemme.. :O) Men syntes da at vi er mange i vores lille gruppe, havde faktisk ikke regnet med at vi var så mange singlemødre, der gerne vil have støtte fra ligesindet..  

Anmeld

7. februar 2010

N&J

qp skriver:

men jeg har jo faktisk heller ikke gjort det særligt gennemskueligt for folk, da jeg havde skrevet MEM i parentes efter hvad folk kunne stemme på, så altså det er jo min fejl, så´lad os da rette op på det efter vi har lavet en argument tråd, så kan vi nøjes med to eller tre navne... og komme videre i teksten.. 

Anmeld

7. februar 2010

dorthemus

NikitasMoar skriver:

Uhh nu var det jo bare for at vi kunne komme igang med vores lille gruppe, ikke andet, men Dorthe måske vi skulle oprette en argument tråd, og så lave en ny afstemning, for hvis folk stemmer så kan de jo ikke ændre deres stemme, eller forhøre os om folk vil ændre deres stemme.. :O) Men syntes da at vi er mange i vores lille gruppe, havde faktisk ikke regnet med at vi var så mange singlemødre, der gerne vil have støtte fra ligesindet..  

Nej vi er nok flere end først antaget. Jeg kunne selv godt tænke mig at høre mere hvorfor folk har stemt som de har...jeg selv kan dog kun komme på hvorfor jeg ikke bryder mig om DEM  Så hvis man kun skulle forholde sig til højst tre navne ville det være fint for mig...men bliver det for bøvlet så ja er det lige meget

knus D

Anmeld

9. februar 2010

N&J

Til alle jer der har stemt, vi opretter altså lige en tråd for at høre om hvad folk har stemt og hvorfor... 

Anmeld

5. marts 2010

N&J

Nu må vi simpelthen have afsluttet den her, for jeg vil gerne dele noget med jer allesammen, over 50% mener at det skal være DEM, og den næste var vist på 28% og det var MEM, så der er vist ikke nogen tvivl.. DEM

De Enlige Mødre...  

Anmeld

5. marts 2010

dorthemus

NikitasMoar skriver:

Nu må vi simpelthen have afsluttet den her, for jeg vil gerne dele noget med jer allesammen, over 50% mener at det skal være DEM, og den næste var vist på 28% og det var MEM, så der er vist ikke nogen tvivl.. DEM

De Enlige Mødre...  

Mega øv! Men er nysgerrig på hvad du mon vil dele med os

Anmeld

5. marts 2010

N&J

dorthemus skriver:

Mega øv! Men er nysgerrig på hvad du mon vil dele med os

det er vist mere en frustation... 

Skriver med en hånd, da Nikita ligger på den anden.. hehe

Anmeld

5. marts 2010

dorthemus

NikitasMoar skriver:

det er vist mere en frustation... 

Skriver med en hånd, da Nikita ligger på den anden.. hehe

Kom med den...frustrationen, ikke hånden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.