Navn til hyggegruppen af enlige mødre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. februar 2010

N&J

Ja indtil videre så er det DEM, der fører, så hvis I ikke har stemt, så stem løs, så vi kan få vores lille navn, så vi kan komme igang med at nyde godt af hinanden..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2010

dorthemus

Hmm synes bare, at DEM lyder lidt fremmedgørende..som i dem de andre ikke må lege med

Anmeld

5. februar 2010

N&J

dorthemus skriver:

Hmm synes bare, at DEM lyder lidt fremmedgørende..som i dem de andre ikke må lege med

Det kan være vi skal lave en afstemning med de 3 navne der fører, og så kan I argumentere for det.. 

Anmeld

5. februar 2010

dorthemus

NikitasMoar skriver:

Det kan være vi skal lave en afstemning med de 3 navne der fører, og så kan I argumentere for det.. 

Klart  Jeg har argumentet klar

Anmeld

6. februar 2010

qp

NikitasMoar skriver:

Nej sgu - ellers var der vel ikke nogen grund til, at stemme herinde? ... Der er 24 der har stemt og vidst ingen tvivl om hvilket et af navnene der fører!

Anmeld

6. februar 2010

BetonSlotsPrinsesserne

jeg har stem MEM....

Jeg hører også under DUM (Det giver bare en forkert opfattelse med den for kortelse )

Anmeld

6. februar 2010

3xM

vil også stemme for mem

Anmeld

6. februar 2010

N&J

qp skriver:

Nej sgu - ellers var der vel ikke nogen grund til, at stemme herinde? ... Der er 24 der har stemt og vidst ingen tvivl om hvilket et af navnene der fører!

Cuz, der er vel forhåbentlig ingen der tager skade af at stemme to gange.. men ja du har da ret i at vi efterhånden er mange der har stemt, men jeg har for eksempel ikke stemt på nogle af navnene.. så ja ellers er der jo ingen der siger at vi altid SKal kalde os selv det, det var mere bare for at have et navn, så folkene herinde ved at den er henvendt til de enlige mødre.. 

Anmeld

6. februar 2010

qp

NikitasMoar skriver:

Cuz, der er vel forhåbentlig ingen der tager skade af at stemme to gange.. men ja du har da ret i at vi efterhånden er mange der har stemt, men jeg har for eksempel ikke stemt på nogle af navnene.. så ja ellers er der jo ingen der siger at vi altid SKal kalde os selv det, det var mere bare for at have et navn, så folkene herinde ved at den er henvendt til de enlige mødre.. 

Synes bare det virker for useriøst, at der skal 2 afstemninge til fordi der er nogle der mener førstepladsen ikke lige falder i deres smag ... That was my point...

Anmeld

6. februar 2010

dorthemus

qp skriver:

Synes bare det virker for useriøst, at der skal 2 afstemninge til fordi der er nogle der mener førstepladsen ikke lige falder i deres smag ... That was my point...

Jeg synes ikke der sker noget ved, at man argumenterer for sit valg...f.eks er der nogen der har stemt for SEM og det er der jo allerede en netgruppe der hedder

Jeg har stemt for MEM, for DEM klinger lidt for meget af "dem der andre ikke må lege med"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.