bette

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. februar 2010

Nadi

ka li ja skriver:

du skal sgu bare koncentrere dig om at føde skal du

Synes ikke jeg gør andet

Dennis mener jeg skal hoppe, men måske en god svømmetur er det der skal til?!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2010

ka li ja

Nadi skriver:

Synes ikke jeg gør andet

Dennis mener jeg skal hoppe, men måske en god svømmetur er det der skal til?!

du skal sgu bare få dennis til at tage fri, og så skal i ellers ikke lave andet end at lege kaniner

Anmeld

2. februar 2010

Nadi

ka li ja skriver:

du skal sgu bare få dennis til at tage fri, og så skal i ellers ikke lave andet end at lege kaniner

Jamen han gider ikke når jeg er syg!!

Anmeld

2. februar 2010

ka li ja

Nadi skriver:

Jamen han gider ikke når jeg er syg!!

hvor er han sgu da bare pisse kedelig!! lidt snot gør da ingen skade god bedring og vestøv herfra

Anmeld

2. februar 2010

Muffinmus

min undskyldnign nvar at ungen kastede op derhjemme..men den rigtige er jeg har svømmehalsskræk og ikke har været der i over 10 år...

Anmeld

2. februar 2010

bette

hahah det såkaldte monster var faktisk ret sød efter at joan lige viste ham hvordan man leger i en svømmehal.. hehe

og ja den rutche bane var sku et kæææmpe hit.. tror han kunne blive ved hele dagen lang..
tak fordi du spurgte til os det kunne jo nemt have endt i det rene kaos..
takker joan for at det ikke gjorde

men tør nok godt tage afsted igen en gang hvis det var man har vel fået lidt blod på tanden

Anmeld

2. februar 2010

Joan ( Smallie )

bette skriver:

hahah det såkaldte monster var faktisk ret sød efter at joan lige viste ham hvordan man leger i en svømmehal.. hehe

og ja den rutche bane var sku et kæææmpe hit.. tror han kunne blive ved hele dagen lang..
tak fordi du spurgte til os det kunne jo nemt have endt i det rene kaos..
takker joan for at det ikke gjorde

men tør nok godt tage afsted igen en gang hvis det var man har vel fået lidt blod på tanden

Ja du kan nemt du skal bare tro på dig selv ven.

Hvordan går det hjemme ved jer ellers??

Nu kommer manden meget snart hjem

Anmeld

2. februar 2010

bette

Joan ( Smallie ) skriver:

Ja du kan nemt du skal bare tro på dig selv ven.

Hvordan går det hjemme ved jer ellers??

Nu kommer manden meget snart hjem

jamen det går egenligt okay.. synes jeg er lidt ovenpå..
fik også 1 times massage ved en prof på steffens regning. idag.. total lækker følelse bagefter.. men det gjorde sku nas da jeg blev masseret.. aaauuuuv

mikkel har været nogenlunde sød idag.. har siddet med duchess (den nye misser) i skødet og kælet med hende.. og vi har været i bad, og bagefter hygget med tegnefilm og æble skåret i skiver

og jooooooo er super klar til manden kommer hjem igen.. savner ham helt vildt.. weeee håbr dagen imorgen går stærkt så det hurtigt kan blive torsdag..
imorgen står den så på oprydning, støvsugning, og tørre lidt af.. (her ser sku ik alt for godt ud) han skulle jo nødig tro jeg har været gråhåret mens han var væk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.