Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
hvordan gik turet i svømmehallen med terroristen???
vores tur gik godt.
mine var først et helvede da de fik is, alexander slog arthur på kinden flere gange med isen... da de lige var ude af syne...!! typisk.... men heldigvis ingen skrigeri
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mikkel var en dejlig sød dreng. Syntes vi havde en rigtig hyggelig tur.
HALLLLOOOOOOOOOOOOOOOOOO??????????
I kan da ikke tage i svømmehal uden at tage mig og mine afkom med???
Mebach skriver: HALLLLOOOOOOOOOOOOOOOOOO?????????? I kan da ikke tage i svømmehal uden at tage mig og mine afkom med???
Jeg er klar igen du siger bare til når du har til er ret sikker på bette også gerne vil med hvis hun har tid.
Men bacon det er jo bare med at holde sig ti når der sker noget.l
Joan ( Smallie ) skriver: Jeg er klar igen du siger bare til når du har til er ret sikker på bette også gerne vil med hvis hun har tid. Men bacon det er jo bare med at holde sig ti når der sker noget.l
Hvornår er I afsted? I formiddagstimer, oder?
Mebach skriver: Hvornår er I afsted? I formiddagstimer, oder?
Det var bare lige den ene gang i lørdags fordi Heidi er alene med Mikkel. Men ja vi var afsted om formiddagen. Men vi kan fint tage afsted igen, Niels dsyntes det var rigtig sjovt. Og tror også Mikkel hygget sig. Han var ikke til at drive fra rusjebanen.
du kan da også bare komme med til horsens mædde
Joan ( Smallie ) skriver: Mikkel var en dejlig sød dreng. Syntes vi havde en rigtig hyggelig tur.
det var godt. hun var ellers noget bekymret for det lille monster
Jeg vil også med!!
Nadi skriver: Jeg vil også med!!
du skal sgu bare koncentrere dig om at føde skal du
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128