Lækker Pung: LAMB by Gwen Stefani

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
915 visninger
11 svar
0 synes godt om
1. februar 2010

Maria.

Super lækker pung sælges. Det er et af mine mange fejlkøb..

Nypris: 2000,- kr.. KOM MED ET BUD..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2010

Maria.

19. februar 2010

3drenge

Kender ikke lige mærket, men den ser fin (og dyr ud) ud

Lukkes den med en knap? og hvor meget plads/rum er der til div. ting. Jeg har simpelhen så meget i min pung, men når jeg så køber en ny, kan der ikke være halvdelen af det i den, for så kan de ikke lukkes 

Kan den "proppes" i alle rummene og stadigvæk lukkes, f.eks hvis jeg putter 10 kort (sygesikring osv) deri, hvor der er en seddel kan den så lukkes?

Anmeld

19. februar 2010

Maria.

3drenge skriver:

Kender ikke lige mærket, men den ser fin (og dyr ud) ud

Lukkes den med en knap? og hvor meget plads/rum er der til div. ting. Jeg har simpelhen så meget i min pung, men når jeg så køber en ny, kan der ikke være halvdelen af det i den, for så kan de ikke lukkes 

Kan den "proppes" i alle rummene og stadigvæk lukkes, f.eks hvis jeg putter 10 kort (sygesikring osv) deri, hvor der er en seddel kan den så lukkes?

Uha.. JEg havde samme problem, og denne er faktisk lidt for stor til mig.. Så mon ikke den passer dig?

Den lukkes med knap, og hvis jeg husker rigtigt er der 2 knapper sådan at den kan "udvides"..

Det er et mærke som sangeren Gwen Stefani (NO DOUBT) har designet, og mener at det er kalvelæder, derfor var den lidt dyr..

Jeg er bare så impulsiv.. (Det er lidt ÆV til tider!) Så dette blev et fejlkøb..

Kram!

Anmeld

19. februar 2010

3drenge

Tak for svar, den er altså lækker, men tør desværre ikke købe sådan en dyr pung alligevel uden at se/prøve den først. Jeg er også meget impulsiv og har et hav af fejlkøb, men bliver altså nok nød til at ud i nogle butikker før, jeg køber en pung over nettet. Held og lykke med salget

Anmeld

19. februar 2010

Maria.

Det er helt ok.. Den er nemlig super lækker..

Held og lykke med jagten..

Anmeld

22. februar 2010

Maria.

BYD BYD BYD

Anmeld

24. februar 2010

Maria.

BYD BYD BYD!!

Anmeld

24. februar 2010

louise8723

Maria. skriver:

BYD BYD BYD!!

Ej hvor er den lækker

Anmeld

24. februar 2010

Maria.

louise4060 skriver:

Ej hvor er den lækker

Tak! Ja, den er så.. Vil du byde??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.