Jeg kan ikke rigtigt være med på amningen da Daniella ikke er blevet ammet af flere årsager, men malket min modermælk ud til hende de første 3-4 måneder og jeg havde så meget mælk at jeg kan hav mættede 6-7 babyer og grunden til at jeg stoppede med at malke ud var ikke fordi jeg ikke havde mere mælk men fordi jeg syntes det var et utrolig hårdt arbejde og der var jo ingen følelser i at sidde med den der dumme maskine så til sidst besluttede jeg mig for at sige stop meb heldigvis var fryserne fyldt op så Daniella kune få min mælk i længer tid inden hun skulle over på MME...
Jeg fødte i en alder af 19 år og jeg har meget små bryster så tvivler på det hænger sammen med det..
Vil inderligt ønske at have ammet men på det tidspunkt var det bare ikke en valgmulighed for mig da Daniella ikke havde kræfter nok til selv at arbejde sig til maden og da vi gik igang med optræningen så var det hele bare forkert for hvis hun så faldte i søvn i måltidet så rev sygeplejskerne hende fra mit bryst og rusket hende til hun skreg og til sidst stod både manden og jeg og tudet i kor med vores datter og der sagde vi stop, vil så ønske at jeg havde prøvet igen efter vi var kommet hjem men af en eller andne dum grund turde jeg ikke...
Anmeld