Scanningsklinikken?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. februar 2010

FrkLarsen

Så piger!! 

Nu har jeg bestilt en kønsscanning til d. 27/2, kan slet ikke vente med at de den bette fis igen! 

13+3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2010

Bavianis

FrkLarsen skriver:

Så piger!! 

Nu har jeg bestilt en kønsscanning til d. 27/2, kan slet ikke vente med at de den bette fis igen! 

13+3

Kan man se det så tidligt? Årh - jeg kunne måske godt tænke mig sådan en kønsscanning...

Anmeld

2. februar 2010

FrkLarsen

Bavianis skriver:

Kan man se det så tidligt? Årh - jeg kunne måske godt tænke mig sådan en kønsscanning...

På deres hjemmeside scanningsklinikken.dk står der at de udføre kønsscanning fra uge 17+  

De tager 500kr for det og du får cd og billeder med hjem  

Anmeld

2. februar 2010

AWO

FrkLarsen skriver:

Så piger!! 

13+3

Så kan det være, vi render på hinanden! Jeg har bestilt tid til 3d scanning den dag.

Krydser fingre for, at vi begge får en kanon oplevelse!

Anmeld

8. februar 2010

Ranarupta

Er der nogle, der ved, om det er billederne fra scanningen, de lægger på cd'en fra scanningsklinikken?

Var til MD-scanning idag - men Bønne lå med fødderne oppe under numsen, så vi kunne ikke få kønnet at vide... 

Anmeld

8. februar 2010

Sara.

Er der nogle, der ved, om det er billederne fra scanningen, de lægger på cd'en fra scanningsklinikken?

Var til MD-scanning idag - men Bønne lå med fødderne oppe under numsen, så vi kunne ikke få kønnet at vide... 

Det er både billeder og video

rigtig lækkert......... + nogle billeder printet

Anmeld

8. februar 2010

zille_87

Vi var hos scanningsklinikken d. 12/12-08 og fik lavet 3D scanning, kan klart anbefale dem, hun var så sød og virkelig grundig

Vi fik en masse billeder både på cd og på print...

Anmeld

8. februar 2010

Ranarupta

Tak, skal I have! 

Hvis ikke vi får det at vide til hjertescanningen imorgen, så skal vi helt sikkert have en kønsscanning! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.