Scanningsklinikken?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.179 visninger
17 svar
0 synes godt om
1. februar 2010

FrkLarsen

hej tøser.

Nu sidder jeg her og overvejer kraftigt en kønscanning uge 17+0.

men vil lige høre jeres mening om scanningsklinikken i københavn.

Er det noget i har haft succes med eller er det noget i ikke kan anbefale?

kamilla 13+2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2010

Maria.

FrkLarsen skriver:

hej tøser.

kamilla 13+2

Hej..

Jeg har også været derinde.. Og kan varmt anbefale dem! Fik den bedste behandling, og hun var 200% sikker på kønnet

Knus..

Anmeld

1. februar 2010

Malene84

FrkLarsen skriver:

hej tøser.

kamilla 13+2

Kan kun varmt anbefale dem  Jegvar der 17 + 0, og hun var slet ikke i tvivlom kønnet - hun fandt det meget tydeligt frem til os, så vi gik tilfredse derfra.

kram

Anmeld

1. februar 2010

Vial

Malene84 skriver:

Kan kun varmt anbefale dem  Jegvar der 17 + 0, og hun var slet ikke i tvivlom kønnet - hun fandt det meget tydeligt frem til os, så vi gik tilfredse derfra.

kram

Koster en kønsscanning også 500 kr, når der er to i maven?

Anmeld

1. februar 2010

Malene84

KaMa skriver:

Koster en kønsscanning også 500 kr, når der er to i maven?

Ja det er heldigvis den samme pris - vist nok de eneste der ikke tager mere for det, bare fordi der er 2

Anmeld

1. februar 2010

FrkLarsen

tak for jeres svar! 

Så vil jeg ringe der ind i morgen når jeg engang vågner  

Anmeld

1. februar 2010

Bare mig..

Nu blev jeg kønsskannet i Kolding, men dem der er her er vidst også nogen der er i København. Jeg var enormt glaf ro at få kønnet at vide, - hvilket jo selvfølgelig også var ideen med det. Men jeg vil sige jeg var lidt skuffet, for kvaliteten på skærmen og ikke mindst billederne vi fik med, var slet slet ikke gode. Vi kan knap se hvad det er der er på billedet. Hvis jeg kunne gør det om havde jeg taget en 3d. - jeg gider ikke bruge penge på det nu, men havde jeg vidst det med kvaliteten havde jeg taget en 3d i stedet for.

Bare min vurdering af det!!!

Anmeld

1. februar 2010

dorthemus

Jeg er også blevet scannet på Scanningsklinikken to gange og kan også varmt anbefale dem

Anmeld

1. februar 2010

Lise

Jeg er blevet scannet to gange på Scanningsklinikken i København og én gang hos Scanningsjordemoderen (Kbh Ø). Jeg fik hvad jeg kom efter hos Scanningsklinikken, men billedkvaliteten hos Scanningsjordemoderen er bare bedre...

Hvis det "bare" er en kønsscanning (2D) så er det vel også lige meget med kvaliteten af billederne, så længe de kan fortælle hvilken én der ligger i maven

Anmeld

1. februar 2010

Ansemusen

Jeg kan varmt anbefale scanningsjordemoderen.dk!!!

De tager 700 kr. og du får både 2D og 3D scanning til kønsscanning  3D er selvfølgelig ikke så tydeligt der, men vi fik nogle ret fine billeder alligevel! De laver kønsscanning fra 16+0.

Min veninde fik også kønsscanning hos dem i 20+0, og selvom der står man kun får ca. 15 min, fik jeg 20 og hun fik vist 40 min. og også lidt i 4D fordi det var så tydeligt og de syntes de lige så godt kunn fortsætte nu baby lå så godt. Så de er virkelig engagerede og smadder søde!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.