Har I et forslag til imorgen tidlig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

312 visninger
7 svar
0 synes godt om
12. maj 2008

linemus

Signe vågner jo omkring 5.30 hver morgen, men hun er bare ikke frisk. Hun græder, når hun vågner, og piver og græder og vil det ene og det andet og ikke alligevel. De sidste to dage faldt hun i søvn igen på mig inde på sofaen og sov 0,5-1 time mere, og så er hun jo en hel anden pige. Jeg kan ikke få hende til at sove videre i sin egen seng igen.

Jeg vil jo gerne have en glad pige, der ikke sidder og falder i søvn over havregrøden. Jeg har tænkt på at prøve at tilbyde hende mælk og så lægge hende ud i barnevognen. Hun får jo ikke flaske og jeg ammer heller ikke mere. Tror I det kan gøre det, hvis det bare er en lille sult? Normalt får hun først morgenmad et par timer efter hun står op. Andre idéer?

Knus Line

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2008

bette

hmm har du prøvet om hun måske var tørstig??
jeg giver mikkel idt at drikke hvis han vågner.. og så sover han gerne lidt videre..
er jo selv mega tørstig når jeg selv vågner.. det er jo varmt..
måske en ide.. har sådan en flaske som de store børn bruger dem der man kan trykke ned for at lukke og åbne ved at hive i den.. gav det mening(?)
og den har jeg så fyldt med vand, just in case.. mikkel vil heller ik have flaske mere

Anmeld

12. maj 2008

linemus

Ja, hun får tilbudt vand i kop, men vil ikke altid have noget, og når jeg lægger hende ned igen skriger hun og rejser sig...

Anmeld

12. maj 2008

bette

linemus skriver:

Ja, hun får tilbudt vand i kop, men vil ikke altid have noget, og når jeg lægger hende ned igen skriger hun og rejser sig...

hm... ja så ved jeg det ikke.. tænke tænke.. hvornår kommer hun i seng?

Anmeld

12. maj 2008

linemus

Omkring 19.30 og hun sover hele natten. Jeg kan ikke lægge hende før - så skal vi i hvert fald til at spise aftensmad kl.16...

Anmeld

12. maj 2008

Tynen

Jeg ville da helt klart prøve mig frem med lidt mad.

Før i tiden vågnede Stella også kl. 6 - Fik flaske og sov så gerne 1½-2 timer mere.

Men hvad dælen kan du lige tilbyde, så hun ikke bliver alt for vågen?!
Hvad med lidt vælling i en kop eller er det dumt at begynde på nu..

Ej, jeg er fuldstændig blank lige nu - Må lige tænke lidt over det.

Anmeld

12. maj 2008

ivfmarie

prøv da med en flaske mælk så snart hun vågner, og se om ikke hun kan hygge sig lidt mere i sengen bagefter...

Anmeld

13. maj 2008

Sille

Hva sker der hvis du lader hende ligge og pive lidt???? og så gå ind og ae hende og sig godnat og ud igen?????

I starten vågnede freja også ved halv 6 tiden og var super træt og sur når hun havde været vågen ½ time..

Vi begyndte så at lade hende ligge og nu sover hun videre...

?????

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.