nintendo DS

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. februar 2010

Rikke Houmøller Thaarup

Mikkel har en og har brugt den flittigt i snart et år. 

De lærer det rigtig hurtigt. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2010

Tina Andersen

Havde og så tænkt at Emil skulle have en til hans fødselsdag, med et par spil til.

Og ellers ønsker han sig Lego og Gormitier han får nok også nogle bøger da han elsker at læse ellers får han tøj for resten for han vokser helt vildt lige i tiden

Anmeld

2. februar 2010

tumle81

Victoria fik en i fødselsdagsgave sidste år. Det var og er et meget stort hit. De har også spille tider i børnehaven, hvor de låner og hjælper på kryds og tværs.

Hun har ingen problemer overhovedet med at finde ud af det. Det er den gamle udgave hun har, og den er perfekt.

Hun har build a bear, mario, 2 littlest pet shop, flunkerne og pixeline matematik spil. Det er simpelthen super godt.

Selv Valdemar er pjattet med at spille på den selvom han dog ikke er så skrap til det som hende ;-)

Knus Kathrina

Anmeld

2. februar 2010

karina1980

er det så den der hedder DSI ?  jeg har ikke den store forstand på det, men så føtex havde en på tilbud til 1300,-   (ville måske lægge sammen med mormor og morfar)

nej vi har dem der kun hedder DS da man på DS kan spille de gamle gameboy spil på, det kan man ikke på DSI og så synes jeg ikke de havde behov for et kamera(som er ret dårligt) eller behov for at kunne høre musik på den,

forskellen på de 2 er nemlig at du på

DSén kan kun spille og chatte imellem dsér(inden for kort afstand), men den kan så tage flere typer spil

DSI kar en lille smule større skærm, kamera og mener det er mp3 der er i, men kan kun tage DS- spil, og så har den internet adgang(hvis man vil)

prisforskellen er ca 300 kr alt efter tilbud osv, men vi valgt ds fordi at de jo netop ikke må tage billeder af andre, vi har mp3 afspiller til dem begge og min søster havde de gamle gameboy spil liggende

Anmeld

3. februar 2010

AnnaMetteogJulie

Her skal Julie have en Dsi i fødselsdagsgave. Det er hendes absolut største ønske, så den får hun af os og så får hun nok et spil af lillesøster:-) Vi har valgt dsi'en da mange af Julies venner har den og de har modsat det mange af jer skriver, været rigtig glade for kameraet og det at man kan lave sjove billeder på den. 

Anna Mette

Anmeld

3. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Idun har en. Hun fik/købte en i julegave. Altså hun havde sparet op også gav vi hende de sidste penge til den.

Så hun har fået en DSI. HUn har desværre kun 3 spil nu, jeg syntes de er MØG dyre... Men hun er SUPER glad for den og bruger den rigtig meget. Der er camera og internet i også. Og selve dsi'en har mange funktioner i sig selv.

BESTEMT et godt køb til deres alder

Anmeld

3. februar 2010

Avi

Naja har en DSI og bruger funktionerne rigtig megetbåde med kamera og alt det andet sjov der er med den kan også gå på nettet

Hun spiller Pixeline i stor stil, men har nu fået et kort hvor man kan hente spil ned på så skal vi ikke købe dem, vi har så ikke fået programmeret det endnu men vil gøre det snart så har hun 1200 spil at vælge imellem, hun kan selv tænde og finde ud af den - BEDRE en d mig HAHA!!!! LILLE NØRD  hun har også sin egen bærbare som hun også selv styrer og spiller en del på...

Knus Avi

Anmeld

4. februar 2010

Rikke Houmøller Thaarup

altså jeg køber spillene på ebay.com.. der koster de ca. 70-120 kr. pr. stk. Også de nye....

Er sq for nærig til at købe dem i dk.

Anmeld

7. februar 2010

Strack

Mike ønsker sig også sådan en, men den er desværre alt for dyr til os...

Anmeld

17. februar 2010

Tina Andersen

JulieE skriver:

Jacob får en i fødselsdags gave. Han har spillet flittigt på sin fætters og det er helt klart nu han skal have en  Og det er en DSLite han får. Ingen grund til bruger ekstra på kamera osv

Vi bestilte igår og med en god taske til den i Air foam blev det vist omrking 1100. Og så har jeg fundet flunkerne og pixiline på TS til 375 inc for 2 spil. Så er der både fra mine forældre, Line, Lars og jeg.

Knus fra

Julie

hej Julie ville lige høre hvor I har købt den henne? vi er stadig i tvivl om det skal være med eller uden kamera men Farfar og farmor vil gerne være med i den så det er jo fedt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.