nintendo DS

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.435 visninger
22 svar
0 synes godt om
1. februar 2010

Susan1978

Er der nogen af jeres der har sådan nogle?

jeg overvejer om det ku være en mulig fødselsdagsgave til Ea.. hun er glad for at spille Wii.. 

men kan de finde ud af det ?

hvad har i af fødselsdagsgave tanker ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2010

karina1980

Jasmin fik en i julegave og hun er meget flittig bruger af sin, faktisk så meget at jeg nu har lavet spille begrænsninger på,

men hun kan bestemt finde ud af det, hun har build a bear, pinata og 3 stk littlest petshop til sin og er de for kedelig låner hun nogle af storebrors spil

men vi har absolut ingen ide om hvad hun skal have i fødselsdagsgave

Anmeld

1. februar 2010

Susan1978

karina1980 skriver:

Jasmin fik en i julegave og hun er meget flittig bruger af sin, faktisk så meget at jeg nu har lavet spille begrænsninger på,

men hun kan bestemt finde ud af det, hun har build a bear, pinata og 3 stk littlest petshop til sin og er de for kedelig låner hun nogle af storebrors spil

men vi har absolut ingen ide om hvad hun skal have i fødselsdagsgave

er det så den der hedder DSI ?  jeg har ikke den store forstand på det, men så føtex havde en på tilbud til 1300,-   (ville måske lægge sammen med mormor og morfar)

Anmeld

1. februar 2010

Muslingen

Amalie har en Nintendo DS Lite og er glad for at spille på den - dog ikke så længe ad gangen. Hun kan nogenlunde styre den, men det er ikke alt hun kan finde ud af og når hun ikke kan, så gider hun heller ikke. Tålmodigheden er ikke så stor

Hun spiller Petz horse og Angelcat Sugar.

DSI er en nyere model som har et lille skodagtigt webcam, kan gå på nettet, lidt større skærm men kortere batteritid. En DS Lite er rigeligt til deres behov efter min mening.

Kh Fie

Anmeld

1. februar 2010

lene

Mathias har en dslite som han selv har sparet op  til og han er rigtig glad for sin, samt at han sagtens kan finde ud af det  

så vil jeg sig med mindre der er et kæmpe behov for kamera og internet ad gang kan man lige så godt købe lite modelen som koster 1100 i br 

mathias har  ønsket sig spil til sin fødseldadsgave, de har ret mange herinde.

www.coolshop.dk

Anmeld

1. februar 2010

Susan1978

eiii se det var godt i sagde i det, for hvad skal hun da med web cam og internet..

Anmeld

1. februar 2010

Tina2

Filuca får den i fødselsdagsgave.... Hun har lånt rundt omkring ind imellem og er fuldstændig vild med det og har helt styr på at bruge den....

Hun spillede faktisk hele vejen hjem i toget da vi var til Bavian-rock;-) Så nu får hun en selv- bare den gamle model, for har hørt fra flere at de funktioner den nye har SLET ikke er noget de kommer til at bruge:-)

Anmeld

1. februar 2010

Susan1978

Tina2 skriver:

Filuca får den i fødselsdagsgave.... Hun har lånt rundt omkring ind imellem og er fuldstændig vild med det og har helt styr på at bruge den....

Hun spillede faktisk hele vejen hjem i toget da vi var til Bavian-rock;-) Så nu får hun en selv- bare den gamle model, for har hørt fra flere at de funktioner den nye har SLET ikke er noget de kommer til at bruge:-)

altså også den der DS lite ?

Anmeld

1. februar 2010

Tina2

Ja det er den der fåes til 900-1000 kr- ikke den nye model....

Anmeld

1. februar 2010

JulieE

Jacob får en i fødselsdags gave. Han har spillet flittigt på sin fætters og det er helt klart nu han skal have en  Og det er en DSLite han får. Ingen grund til bruger ekstra på kamera osv

Vi bestilte igår og med en god taske til den i Air foam blev det vist omrking 1100. Og så har jeg fundet flunkerne og pixiline på TS til 375 inc for 2 spil. Så er der både fra mine forældre, Line, Lars og jeg.

Knus fra

Julie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.