Hej.
Jeg står lidt i samme situation. Jeg fylder 19 i juni og er i gang med hg, og er færdig om et par måneder og min kæreste (han er 23) og jeg leger rigtig meget med tanken om en lille ny. Vi har været sammen i 2 år og han starter nyt job med bedre løn første juni.
Han tænker meget på økonomien, hvilket er helt forståeligt, hvor jeg nok tænker mere på den kærlighed vi kan give et barn, så der er vi nok meget godt skuet sammen. 
Jeg er rimelig moden af min alder, og har haft min "vilde ungdom" med byturer og alkohol. Det samme har han.
Jeg skal egentlig starte som elev efter sommerferien, men har stadig ikke fundet en elevplads, da de ikke ligefrem hænger på træerne.
Mange siger "vent dog til du har færdiggjort din elev plads" "det er dumt at få børn nu" osv. Men sandheden er jo at hvis du starter på et job som 25 årig uden børn, vil din arbejdsgiver nok overveje hvor længe der går før du bliver gravid og skal have barsel, så synes det er en god idé at få børn som ung. Når det er sagt kræver det selvfølgelig at ´man har bare nogenlunde styr på økonomi og begge parter føler sig klar.
- Ved ikke hvor meget du/i kan bruge, men dette er min situation og menninger.
Hilsen Mig.
Anmeld