(marts) Når jeres unger sover ude??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. februar 2010

BetonSlotsPrinsesserne

Astrid sover med elefanthue, striktrøje, futter, strikkede vanter, flyverdragt, dyne og tæppe.
Er hverken for varm eller kold - men lige tilpas når hun kommer ind

Når nu din sover i drømmepose, tror jeg faktisk du kan nøjes med flecedragt-hue og dyne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2010

MoarViborg

Astrids-mor skriver:

Astrid sover med elefanthue, striktrøje, futter, strikkede vanter, flyverdragt, dyne og tæppe.
Er hverken for varm eller kold - men lige tilpas når hun kommer ind

Når nu din sover i drømmepose, tror jeg faktisk du kan nøjes med flecedragt-hue og dyne

Jamen så er Astrid jo også godt pakket ind

Ja, prøvede også bare med ekstra trøje og så hue og vanter og futter, og hun var ikke kold! Men desværre sover hun ikke ret lang tid ad gangen udenfor! Hun er jo vant til at sove inde, og der plejer hun at sove ca. 1½ time - ude sover hun kun en halv! Men hun skal jo nok lige vænne sig til det!

Anmeld

7. februar 2010

MoarLK

MoarViborg skriver:

Jamen så er Astrid jo også godt pakket ind

Ja, prøvede også bare med ekstra trøje og så hue og vanter og futter, og hun var ikke kold! Men desværre sover hun ikke ret lang tid ad gangen udenfor! Hun er jo vant til at sove inde, og der plejer hun at sove ca. 1½ time - ude sover hun kun en halv! Men hun skal jo nok lige vænne sig til det!

Det er da godt nok ikke længe hun sover den lille.

Lotus har sovet udenfor siden hun var 2 mdr og sover bedst der.

Indenfor sover hun mellem 1½-2 timer, men udenfor kan hun sagtens tage 3-3½ time 

Anmeld

7. februar 2010

MoarViborg

MoarLK skriver:

Det er da godt nok ikke længe hun sover den lille.

Lotus har sovet udenfor siden hun var 2 mdr og sover bedst der.

Indenfor sover hun mellem 1½-2 timer, men udenfor kan hun sagtens tage 3-3½ time 

I know

Hun har aldrig sovet mere end det om dagen! Hun er en meget vågen lille pige! Men det var jeg vist også selv som lille, sååh, så kan jeg lære det! Havde faktisk en snak med min sundhedsplejerske om det, men hun sagde, at så længe hun trives fint på de 2 korte lure i løbet af dagen, så skulle jeg ikke være bekymret!

Til gengæld sover hun hele natten, så det er da i hvert fald dejligt!

Sover Lotus så længe både om formiddagen og eftermiddagen?

Anmeld

7. februar 2010

MoarLK

MoarViborg skriver:

I know

Hun har aldrig sovet mere end det om dagen! Hun er en meget vågen lille pige! Men det var jeg vist også selv som lille, sååh, så kan jeg lære det! Havde faktisk en snak med min sundhedsplejerske om det, men hun sagde, at så længe hun trives fint på de 2 korte lure i løbet af dagen, så skulle jeg ikke være bekymret!

Til gengæld sover hun hele natten, så det er da i hvert fald dejligt!

Sover Lotus så længe både om formiddagen og eftermiddagen?

Lotus sover pt kun sin middagslur hos dagplejen fra kl. 12- 15:30 ca hvor jeg så henter hende.

Hun går i seng kl. 18:30-19 og sover til 5-6 om morgen.

Når hun vågner der om morgen, så får hun en flaske - hvori hun så sover videre til kl. 7 ca.

Hun får morgenmad og derefter gøres klar og afsted til dagplejen kl. 8-8:30 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.