(marts) Når jeres unger sover ude??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.033 visninger
14 svar
0 synes godt om
1. februar 2010

MoarViborg

Ja, måske et dumt spørgsmål, men hvad har jeres små yndlinge på når de står ude i barnevognen og sover??

Indtil nu har Maya altid sovet indenfor, fordi vi boede i lejlighed i byen hvor hun ikke kunne stå ude! Men nu er vi flyttet i en større lejlighed lidt udenfor midtbyen hvor der er plads til at hun kan stå ude på en altan og sove til middag! Og det er jo fint, men nu aner jeg ikke hvor meget tøj jeg skal give hende på! I barnevognen har vi en sleebee som hun er pakket godt ind i!

Håber I har nogle gode råd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Lina sover i sin flyverdragt med en dyne og lille tæppe på. Hun har aldrig været kold

Jeg kan godt nogen gange ærge mig lidt over, at vi ikke købte en sleebee, da Luka var lille og nu synes jeg, at det er for sent.

Anmeld

1. februar 2010

hc=k

Kristopher sover ikke ude herhjemme, men når han er hjemme hos farmor sover han ude i haven i hendes barnevogn og der ligger han med jakke, vanter , hue og så er han pakket ind i en juniordyne og han er rigtig dejlig varm når han kommer ind.

Jeg ærger mig også rigtig meget iver at vi ikke har en sleebee eller hvad de hedder..

Anmeld

1. februar 2010

Diana...

Vi har os en sleebee og før sov han bare med hue og vanter og sit alm tøj. 

Men nu han begynd og sparke den lidt af så han har frie arme og bryst så nu har han så os sin vinterjakke på. 

Anmeld

1. februar 2010

Muffinmus

Nææ, for Tor er jo en tynd lille lort og har flyverdragt på lige nu i sin voksi...det behøvede knægten i hvert fald ikke den gang:-)

Anmeld

1. februar 2010

MoarViborg

Hmm.. jeg må prøve mig lidt frem  Men tak for de forskellige input!

Har lige talt med vuggestuen, og hun sagde at dernede står de ude i sådan et skur og sover i vognene med en form for sovepose, så der har de også bare deres almindelige tøj, og så en varm trøje og hue og vanter på! Ihh hvor glæder jeg mig til at hun skal starte!

Anmeld

1. februar 2010

Moar'en

Vigtor sover i sådan en sleebee (af en art) og her har bare en ekstra trøje, hue og vanter på, og så er han dejlig varm når han kommer ind.

Anmeld

1. februar 2010

Misjelle

Linus sover i sit almindelige tøj + en posedyne og en alm. dyne

Anmeld

2. februar 2010

MoarLK

Lotus sover med trøje, hue og vanter og så i hendes voksi  herhjemme.

I DP sover hun i hendes flyverdragt og en junior dyne...

Anmeld

3. februar 2010

Mira0911

Julie sover med sit alm. tøj + flyverdragt, vanter og hue... I barnevognen er der dyne og tæppe...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.