Hvem er pluspiwer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. februar 2010

ka li ja

ja jeg er så en af dem som med vilje ikke ville prøve det. ville rigtig gerne ha råd til at give henrik for hans ulejlighed. men jeg har virkelig ingen penge at leve for i forvejen. og jeg vil så gerne ha råd til internet i min nye lejlighed..

har helt dårlig smag i munden over det. men det er sådan det forholder sig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2010

Anja

Jeg er plus fordi jeg gerne vil støtte baby.dk. Jeg bruger siden meget og kunne kun vanskeligt undvære den og jer juli piger

Ser ingen fordele ved at være plus, så det er ren "velgørenhed"

Anmeld

1. februar 2010

BK

ka li ja skriver:

ja jeg er så en af dem som med vilje ikke ville prøve det. ville rigtig gerne ha råd til at give henrik for hans ulejlighed. men jeg har virkelig ingen penge at leve for i forvejen. og jeg vil så gerne ha råd til internet i min nye lejlighed..

har helt dårlig smag i munden over det. men det er sådan det forholder sig

Jeg synes bare det er helt i orden... man skal ikke bruge penge på noget man ikke har råd til... du skal ikke have det dårligt over det...

Anmeld

1. februar 2010

Mikkelmusen

Jeg er ikke plus. Som kalaha så har vi ikke ligefrem mega god økonomi, men jeg vil rigtig gerne støtte baby.dk så snart det hele falder på plads herhjemme (den historie skal nok komme en dag).

Anmeld

1. februar 2010

Monica

Jeg er plus...

Selvom jeg egentlig synes at det er(for) mange penge på et år...

Anmeld

1. februar 2010

Grynt

Er det (når ellers pengene er nået baby.dk´s konto) fordi jeg gerne vil støtte Baby.dk

Anmeld

1. februar 2010

Siber

Jeg vil gerne være det, men jeg skal lige finde ud af om jeg kan det med et "udenlandsk visa kort"

Har desværre ikke tid nu, er græsenke igen

Men skal snart sende Henrik en mail

Knus Siber

Anmeld

1. februar 2010

Loggidut

jeg har simpelthen ikke sat mig ind i det endnu, og ved ikke helt hvad det går ud på...så en pluspige er jeg, men det er mere i buksestørrelse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.