Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
ja jeg er så en af dem som med vilje ikke ville prøve det. ville rigtig gerne ha råd til at give henrik for hans ulejlighed. men jeg har virkelig ingen penge at leve for i forvejen. og jeg vil så gerne ha råd til internet i min nye lejlighed..
har helt dårlig smag i munden over det. men det er sådan det forholder sig
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg er plus fordi jeg gerne vil støtte baby.dk. Jeg bruger siden meget og kunne kun vanskeligt undvære den og jer juli piger
Ser ingen fordele ved at være plus, så det er ren "velgørenhed"
ka li ja skriver: ja jeg er så en af dem som med vilje ikke ville prøve det. ville rigtig gerne ha råd til at give henrik for hans ulejlighed. men jeg har virkelig ingen penge at leve for i forvejen. og jeg vil så gerne ha råd til internet i min nye lejlighed.. har helt dårlig smag i munden over det. men det er sådan det forholder sig
Jeg synes bare det er helt i orden... man skal ikke bruge penge på noget man ikke har råd til... du skal ikke have det dårligt over det...
Jeg er plus...
Selvom jeg egentlig synes at det er(for) mange penge på et år...
Er det (når ellers pengene er nået baby.dk´s konto) fordi jeg gerne vil støtte Baby.dk
Jeg vil gerne være det, men jeg skal lige finde ud af om jeg kan det med et "udenlandsk visa kort"
Har desværre ikke tid nu, er græsenke igen
Men skal snart sende Henrik en mail
Knus Siber
jeg har simpelthen ikke sat mig ind i det endnu, og ved ikke helt hvad det går ud på...så en pluspige er jeg, men det er mere i buksestørrelse
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128