Jeg skyndte mig at melde mig til prøvedagene, eller hvad det hedder. Har da tænkt mig at blive plusser. Nogle gange tænker jeg over den tid, hvor vi "lod os overtale" (husker ikke hvem der startede) til at hoppe herover, og jeg var sgu ikke rigtig overbevist (man ved, hvad man har - selvom det ikke var for godt). Jeg synes, baby.dk er en rigtig succeshistorie, og jeg reklamerer ofte i det virkelige liv for siden. Jeg har ingen forstand på dét at drive og vedligeholde en hjemmeside som denne, men jeg kan regne ud, at Baby.dk ikke kan drives på fritidsbasis længere. Ikke ene mand ihvertfald.
Kan ikke helt genemskue, hvad jeg får ud af det, men jeg melder mig til, og jeg betaler.
Jeg bor midt ude på en mark og er på barsel på 14. md. nu. Jeg har adskillige venner IRL, men jeg har ikke nogen, jeg vil være bekendt at ringe op kl. 23 og spørge om feber/parforhold/lus/dagplejesp. eller andet. Alligevel skal der nok være en ven, der svarer kl. lidt over 02 (BM
). Synes, det er helt i orden, at vi snart skal til at vænne os til lidt kontingent.
- Helle - helt rørstrømsk...

Anmeld