Hejsa.
Først vil jeg bare sige at jeg sender min største medfølelse.
Og du har så meget lov til at sørge, det er et stort tab, for der har i gået og glædet Jer noget så vildt, gået igang med forberedelser osv.
Har i sommers haft en SA så har selv tumlet med disse følelser, har dog ikke været igennem en udskabning eller andet, som jeg næsten kan regne ud du desværre har været igennem.
Men jeg gik også helt i sort, lå i flere dage og græd og stirrede ud i luften og kunne slet ikke overskue fremtiden. Men traf en beslutning, at vende det til noget positivt selv om det var svært. Besluttede mig for at takke min krop for at den selv var så stærkt at den selv kunne vælge fra osv og det hjalp mif meget, selvom det var svært at acceptere at det skulle ske for os. Fokuserede også meget på bruge det at vi i det hele taget kan blive gravide til noget positivt, for det er jo i sig selv ikke bare en selvfølge.
Snakkede meget med min partner om det, og udtrykte at det var meget vigtigt for mig at vi gik igang med det samme igen og havde en mens og så var vi gravide igen.
Jeg sender alle mine varmeste tanker, og lover dig at det hele nok skal blive okay og bedre, og du skal vide at det er okay at sørge.
Christina
Anmeld