Et ørebarn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

244 visninger
4 svar
0 synes godt om
12. maj 2008

Kaufie

Willaim har været syg her i pinsen :'( Det startede lørdag efter min morfars begravelse - han blev mega pylret efter sin middagslur - og ville bare sidde ved sin far eller mig. Normalt er han en selskabspapegøje, så vi synes jo det var mærkeligt. Så blev han ellers varmere og varmere - men det var jo en varm dag, så.... ja, vi opdagede først at han havde 40 i feber da vi kom tog hjem kl 18. Stakkels dreng.:$ Han fik panodil til natten i samråd med lægevagten. Og søndag fik han også et par panoer - først her i morges, da feberen var nede på 38, 3 og han blev endnu mere pylret tog vi til lægevagten. Han ville pludselig heller ikke have mælk - og det er ellers det han har levet af siden lørdag aften, så den var jo gal. Han har så "et eller andet med ørerne" - lægen kunne kun se de var røde og ikke i orden - så nu er han på penicilin og skal et smut omkring ørelægen om et par uger, hvis ikke det er helt væk. Ej, hvor han man da bare dårlig samvittighed over at vi ikke tog til lægevagt lørdag aften - men man synes jo heller ikke man kan løbe der "hver gang" de får feber. Nå, men allerede inde hos lægen fik han det pludselig meget bedre og begyndte at pludre som vi kender ham - og siden er det bare gået rigtig godt med lure og måltider. Dejligt. Mette, nu med spændte ammebryster

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2008

Loggidut

du kan altså ikke være på pletten altid, og man opdager tit sådan noget ret sent...så lad være med at have dårlig samvittighed...

nu skal jeg forresten lige fortælle dig noget...som du vil komme til at opleve ret tit...
det med at tage på lægevagten er både godt og ondt, for når de ligger med høj feber, så hiver man dem ud i den friske luft, og er det om aftenen ja så er der jo lidt køligt, og når så man når lægevagten, ja så har ungen det fint, og hygger sig, og er frisk som en havørn...det er som regel det der altid er sket for mig...og så sidder man der og føler sig dum og siger, ja men han var mega syg derhjemme!

hmmm, hvor er det bare synd for ham.,..hvad så med dit job i morgen?

jeg håber snart han er frisk og på benene igen!(H)

Anmeld

12. maj 2008

Kaufie

Ja, det var måske det, der skete med ham i morges - at han kom ud i den friske luft og derfor pludselig lidt friskere - meeeeeen lægen sagde nu, at hun godt kunne se på ham han var skidt tilpas.

Jeg tror da jeg skal på job i morgen (7-9-13) Må de ikke komme i dp når de får penicilin? Han smitter jo ikke - og har ikke feber - så..... med mindre det ser anderledes ud i morgen tidlig, så må vi da afsted - ellers må jeg jo tage en omsorgsdag.

Anmeld

12. maj 2008

Tynen

Mette, som Loggi siger, så drop den dårlige samvittighed!

God bedring med ørerne! Håber pincillinkuren snart virker!

Anmeld

12. maj 2008

Loggidut

Mette Kaufmann skriver:

Ja, det var måske det, der skete med ham i morges - at han kom ud i den friske luft og derfor pludselig lidt friskere - meeeeeen lægen sagde nu, at hun godt kunne se på ham han var skidt tilpas.

Jeg tror da jeg skal på job i morgen (7-9-13) Må de ikke komme i dp når de får penicilin? Han smitter jo ikke - og har ikke feber - så..... med mindre det ser anderledes ud i morgen tidlig, så må vi da afsted - ellers må jeg jo tage en omsorgsdag.

jo det må de gerne...jeg troede bare stadig han havde feberen...krydsede fingre fra mig af 8D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.