i fredags smuttede jeg på stranden med veninden og hendes datter...og ja mine børn blev byttet lidt ud, for tif sov, og kasper ville hellere med sin mor på stranden, istedet for at snave med kærsten...der sad vi så og drak kaffe, mens ungerne fes rundt og slåssede i sandet, vi drønede omkring mc.donalds og fik is på vej hjem, og da vi kom hjem...ja så havde Michael linet Risk op...så mich, christian og jeg sad til klokken 3 om natten og bankede hinanden i risk...med masse af kaffe på kanden...dejlig hygge, selv om vi var trætte.
Lørdag fes vi den bare af, og tulrede lidt rundt, og mich købte lars lilholt-billetter til mig i morsdagsgave...og vi spillede igen risk med irisk kaffe i glassene...
søndag kørte jeg til åbybro, op til en veninde og hentede grill-pølser (læs hun har grillbar)
og derefter kom to vennepar og drak kaffe hele eftermiddagen ude i den bagende sol, de efterlod deres søn her til overnatning til i dag.
og om aftenen hentede jeg så min veninde og hendes unger...og vi startede grillen op...klokken ti blev veninden og ungerne kørt hjem, og mich smed brænde i grillen (sådan en grill/bålplads i en) og mens ilden buldrede og bragede så spille vi myretue med chr og kammeraten indtil klokken 24.00
i dag har vio så været hos michaels mor og far med en forsinket morsdags-blomst, og vi fik kage i lange baner...
det har bare været sådan en rigtig hygge-weekend, hvor alle bare har nydt livet, og hvor ingen havde travlt...og jeg har nydt det vildt, nu venter en stor rengøring så lige i morgen, men jeg er så ligeglad, for det har virkelig været det hele værd...dahm hvor er jeg taknemmelig for min familie!(L)
Anmeld