jeg har altså haft den lækreste weekend...ever

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

257 visninger
7 svar
0 synes godt om
12. maj 2008

Loggidut

i fredags smuttede jeg på stranden med veninden og hendes datter...og ja mine børn blev byttet lidt ud, for tif sov, og kasper ville hellere med sin mor på stranden, istedet for at snave med kærsten...der sad vi så og drak kaffe, mens ungerne fes rundt og slåssede i sandet, vi drønede omkring mc.donalds og fik is på vej hjem, og da vi kom hjem...ja så havde Michael linet Risk op...så mich, christian og jeg sad til klokken 3 om natten og bankede hinanden i risk...med masse af kaffe på kanden...dejlig hygge, selv om vi var trætte.

Lørdag fes vi den bare af, og tulrede lidt rundt, og mich købte lars lilholt-billetter til mig i morsdagsgave...og vi spillede igen risk med irisk kaffe i glassene...

søndag kørte jeg til åbybro, op til en veninde og hentede grill-pølser (læs hun har grillbar)
og derefter kom to vennepar og drak kaffe hele eftermiddagen ude i den bagende sol, de efterlod deres søn her til overnatning til i dag.
og om aftenen hentede jeg så min veninde og hendes unger...og vi startede grillen op...klokken ti blev veninden og ungerne kørt hjem, og mich smed brænde i grillen (sådan en grill/bålplads i en) og mens ilden buldrede og bragede så spille vi myretue med chr og kammeraten indtil klokken 24.00

i dag har vio så været hos michaels mor og far med en forsinket morsdags-blomst, og vi fik kage i lange baner...

det har bare været sådan en rigtig hygge-weekend, hvor alle bare har nydt livet, og hvor ingen havde travlt...og jeg har nydt det vildt, nu venter en stor rengøring så lige i morgen, men jeg er så ligeglad, for det har virkelig været det hele værd...dahm hvor er jeg taknemmelig for min familie!(L)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2008

Muffinmus

Risk..hmm er det de der med at tage hinandens lande?? Det er et skægt spil, men får altid bank...godt jeg kun er overkonstabel og ikke hærfører:)
Lyder som rigtig kvali tid du har haft dig der:)

Anmeld

12. maj 2008

Loggidut

jeps, der er lige nøjagtig det spil, det jeg har er efterhånden 16 år gammel, og slidt godt...men det virker...der mangler sgu kun en enkelt pose til at holde de røde armeere samlet...så jeg har værnet godt om det!

men et totalt lækkert spil8D

Anmeld

12. maj 2008

ivfmarie

Jamen det er jo det jeg siger: Livet er bare bedre når solen skinner!

Vi har også bare haft den skøneste pinse - orker slet ikke at remse op hvad vi har lavet, men det har bla involveret masser af god mad og glade børn 8D

Solskinsefterbrænder-knus fra Marie

Anmeld

12. maj 2008

Lise

Sikke du har hygget igennem, hva'?! :)) Der har sandelig ikke manglet noget...det er bare dejligt :) Jeg har også haft en dejlig weekend - på trods af at jeg ikke kom til det bryllup jeg har glædet mig til i flere måneder.. Men bryllupsdagen blev til fødselsdag; det var der sgu ikke nogen der havde forudset :-o Udover familieforøgelsen har vi hygget os og slappet af hos mine forældre; lørdag var vi ude os se den lille bitte Mikkel da han blot var et par timer gammel. Derefter sov Simon i vognen mens vi andre fik noget at drikke i skyggen på Styggekrumpen, og så tog vi hjem og grillede. Søndag kom min veninde + et par af mine forældres venner til frokost i haven - vejret var super og det hele var bare skønt. efter frokosten åbnede min ørelægeonkel klinikken bare for Simon og tjekkede ham - og han var i den fineste orden (dog lidt undertryk på det ene øre), og om aftenen slappede vi max af. Og idag har vi taget turen fra Aalborg til Hvidovre, og der var ikke brok fra Simon en eneste gang på trods af at han var lænket til autostolen så mange timer. Han er bare en stjerne! Vi holdte dog en times pause med rugbrødsmadder og is i solen ved Odense...men alligevel... (L) Håber alle andre også har haft en lækker weekend :) Lise - der har bagt pandekager, og overvejer at spise en nu :P

Anmeld

12. maj 2008

Kaufie

I har da rigtig haft en god pinse - og vejret har da også bare været i top. Her startede weekenden jo med min morfars begravelse - en sørgelig, men smuk afslutning på et langt liv. Mine forældre bor i samme by - så jeg kendte stort set alle, der dukkede op for at sige et sidste farvel. Og midt i sorgen var det skønt at vise sit lille pus frem (specielt for mine gamle lærere i folkeskolen :)) Men.....så blev lille Wilbasse syg med feber om eftermiddagen og vi tog tidligt hjem fra mindesammenkomsten. Siden da har vi stort set været inde hele pinsen :'( Og med en varm dreng i armene eller ved brystet - så ingen brændte skuldre her. Skulle ellers have været til barnedåb søndag - men måtte sende manden afsted alene. Så..... frisk til at tage på job igen imorgen -nææææ, det er jeg ikke.... Mette, der dog er glad for at have haft fri til at tage sig af sin søn, der heldigvis er frisk igen - men på penicilin for det med ørerne

Anmeld

12. maj 2008

Loggidut

jammen mette for pokker...jeg anede ikke at din morfar var død...hvad tid er det dog sket, og sikke noget træls noget...altså man kan sgu heller ikke følge med når det møg - net ikke vil være med

Anmeld

12. maj 2008

Kaufie

Det er svært at følge med i alt.

Han døde i tirsdags efter lang tids sygdom. Han var 92 og havde spiserørskræft - og boede de sidste to mdr hjemme hos mine forældre - når han ikke lige var på sygehuset for at blive tanket op. Han havde svært ved at spise og drikke til sidst - og så forsvinder energien altså. Men appetitten på livet var også forsvundet, og han havde selv sagt, at han var parat og ikke ville på sygehus mere.

Mine forældre, min mors tre brødre plus deres koner var der 24/7 i de sidste tre dage - det synes jeg er så smukt.

Mette, der har kendt alle sine bedsteforældre, men nu ikke har flere tilbage.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.