Anna Wahlgren sælges (bøger om børn)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
861 visninger
1 svar
0 synes godt om
31. januar 2010

vatten

Jeg har "De kære børn" og "Spørg om de kære børn" til salg. Jeg har aldrig læst bøgerne, kun bladret hurtigt igennem, så der er ingen æseløre og pletter.

De sælges samlet for 250kr inkl porto

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2010

vatten

Jeg lægger lige en anmeldelse/forklaring ind om "De kære børn" til dem, der måske ikke har hørt om den.

Bøgerne er begge skrevet af en mor til 8 (eller 9?) børn. Hun giver gode råd og ideér til, hvordan man takler trælse situationer. Hun er ikke pædagog, men bruger sin fornuft og erfaring fra opdragelse af alle hendes børn.

Anmeldelse: 

" Anna Wahlgreens bog "De kære børn" har ligget på mit natbord eller et andet centralt sted de sidste 8 år, hvor jeg har brugt den som opslagsbog. Specielt, når jeg har syntes, at det var svært at takle en ny udvikling fra et af mine 3 børn på nu 8, 6 og 3 år. Da har jeg brugt den til at give gode ideer til løsninger og til forklaring af reaktioner fra børnene eller mellem børnene. Jeg har stor tiltro til forfatterens iagttagelser, som hun har evnet at omsætte til gode råd , som jeg kan bruge i min dagligdag med børnene. En enkel og humoristisk bog uden forkromede teorier, skrevet for almindelige mennesker. God bog til os, der bare vil forsøge at give vores børn en god opvækst uden at stå på hovedet for dem."

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.