Hvonår begyndte i at mærke liv ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. januar 2010

Saaby

Jeg mærkede først liv i uge 21.. Min moderkage sidder ud mod maven, så derfor mærkede jeg ikke noget før. Arbejder man hårdt eller er stresset, så kan det altså også gøre meget..

Men bare rolig det skal nok komme..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2010

sara4

jeg er i uge 19+4, første gangs gravid og tror ikke jeg har mærket liv. vi gravide går jo og døjer med mere gas i tarmene end før graviditet og på det punkt tror jeg, at mange især første gangs gravide ikke kan skelne mellem de spæde livstegn og gas. hmm blot noget jeg tror? jeg synes vente tiden til på fredag er ulidelig lang, for der skal jeg til ms skanning og forhåbentlig have at vide at alt er i fineste orden. men det er frustrende at gå og vente på at mærke liv. knus til alle de skønne mommys her på baby 

Anmeld

31. januar 2010

dorthemus

Jeg mærkede også først liv i 21. uge og det gik også mig meget på og jeg blev nervøs for om der var noget galt. Lige inden MD-scanningen havde jeg fået bildt mig ind at det var helt skidt så jeg tog ind på Frederiksberg Hospital og blev lyttet på og der var fin hjertelyd  Min moderkage ligger også forrest og derfor kan det tage længere tid at mærke liv, men bare rolig det skal nok komme

Knus Dorthe

24 +0

Anmeld

31. januar 2010

Linea

Jeg mærkede liv første gang i uge 19, men kun i form af små bobler. I uge 20/21 blev følelsen mere til små spark, og i uge 25 kunne man første gang både mærke og se Baby sparke uden på maven. Ihhhh det er helt magisk at opleve, man bliver småhøj af det.

Linea

Anmeld

31. januar 2010

Snuffler25

Jeg begyndte også at mærke liv i uge 18 var i tvivl om hvad det var jeg mærkede i starten... føltes lidt som luft i maven eller en tarm som flyttede sig eller.. ved ik hvordan det skal forklares hihi Men det det kom igen og igen, så måtte det jo være den lille

/Mette 30+0

Anmeld

1. februar 2010

Tina2

1. gang i uge 18 og 2. gang i uge 17 og jeg havde begge gange en moderkage der lå ud mod maveskindet....

Anmeld

1. februar 2010

Malene84

Hey

Min ligger også ud mod maven - og jeg mærkede først liv i uge 21 + men lige siden har de også indhentet det forsømte. haha.

Anmeld

1. februar 2010

Skouboe

Linea skriver:

Jeg mærkede liv første gang i uge 19, men kun i form af små bobler. I uge 20/21 blev følelsen mere til små spark, og i uge 25 kunne man første gang både mærke og se Baby sparke uden på maven. Ihhhh det er helt magisk at opleve, man bliver småhøj af det.

Linea

Ja, indtil man når uge 30 eller deromkring og ens uvorne afkom sparker en i ribbenene, hver eneste gang man lægger sig for at sove. 

3 nætter næsten uden søvn, så var hovedparten af charmen ihvertfald gået af det for mig... 

Anmeld

1. februar 2010

signe117

signe117 skriver:

jeg er 21+6 og har stadig ikke mærket noget - netop fordi min livmoder ligger foran, altså ud mod maveskindet..

Argh, ja jeg mener selvfølgelig også moderkagen...

gad vide hvordan det ville se ud, hvis livmoderen IKKE lå foran..?!

Anmeld

1. februar 2010

SHERO

først i uge 22...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.