Hvonår begyndte i at mærke liv ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.689 visninger
20 svar
0 synes godt om
31. januar 2010

Anonym trådstarter

Som overskriften viser, så kunne jeg godt tænke mig at høre jer, hvornår i begyndte at mærke liv.

Jeg syntes det er meget underligt at være gået ind i 2 trimester uden nogen som helst symptomer længere..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2010

Skouboe

Med min datter mærkede jeg først liv i uge 19, og hun var endda meget aktiv inde i maven, så der kan godt gå et stykke tid endnu.

Anmeld

31. januar 2010

BinaMor

føreste gang i uge 16. mest fra uge 18

Anmeld

31. januar 2010

Mette-Marie

Da jeg ventede min søn mærkede jeg liv første gang da jeg var i 16 uge (små "spark" helt nede ved skambenet). Efterfølgende mærkede jeg liv hver dag.

Denne gang mærkede jeg allerede liv i 10'ende uge (som en fisk der vendte sig, helt nede ved skambenet). Næste gang var i 14'uge (små spark) og jeg har mærket liv hver dag siden.

Hvis moderkagen ligger ud mod maveskindet, mærker man som regel liv senere

Mette-Marie 22+0

Anmeld

31. januar 2010

Diana...

Jeg mærket liv i uge 18.

Knus Diana og Lucas 210209

Anmeld

31. januar 2010

signe117

Anonym skriver:

Som overskriften viser, så kunne jeg godt tænke mig at høre jer, hvornår i begyndte at mærke liv.

Jeg syntes det er meget underligt at være gået ind i 2 trimester uden nogen som helst symptomer længere..

jeg er 21+6 og har stadig ikke mærket noget - netop fordi min livmoder ligger foran, altså ud mod maveskindet..

jeg fik det at vide til MD-scanning (uge 20) og da sagde jordmoderen at der derfor godt kunne gå op til endnu en måned fra scanningen før jeg ville mærke noget...

så jeg forsøger at være tålmodig 

Anmeld

31. januar 2010

Low

Anonym skriver:

Jeg kunne først mærke noget da jeg var ca. 19+4.

Og da jeg kom til MD scanning forklarede damen at det var fordi min moderkage som lå foran.

Hilsen Ditte 20+5

Anmeld

31. januar 2010

Koen.

signe117 skriver:

jeg er 21+6 og har stadig ikke mærket noget - netop fordi min livmoder ligger foran, altså ud mod maveskindet..

jeg fik det at vide til MD-scanning (uge 20) og da sagde jordmoderen at der derfor godt kunne gå op til endnu en måned fra scanningen før jeg ville mærke noget...

så jeg forsøger at være tålmodig 

Min livmoder ligger også foran og jeg mærkede liv omkring uge 19 - 20

Tanja 29 + 1

Anmeld

31. januar 2010

Bom

tanjaj19 skriver:

Min livmoder ligger også foran og jeg mærkede liv omkring uge 19 - 20

Tanja 29 + 1

Ditto her...  

Jeg mærkede dog små bobler allerede i uge 17 men først rigtige spark i uge 19.. (Moderkagen foran)

Anmeld

31. januar 2010

M.O.A.R.

Mener jeg begyndte at mærke bobler omkring uge 15-16 og spark fra uge 19 er også så heldig at moderkagen ligger omme mod ryggen så jeg nyder rigtig gdt af spark hver dag

Malene 28+5

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.