Hvad mon mine børn laver...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

265 visninger
5 svar
0 synes godt om
12. maj 2008

ivfmarie

De er nemlig hjemme hos farmor, hvor de har sovet i nat! Uhh, stort.
Jeg er spændt på at høre hvordan det er gået...

Marie - der sov til kl 9.30!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2008

Astrid P

ivfmarie skriver:

Marie - der sov til kl 9.30!!!

SNYD!

Anmeld

12. maj 2008

bette

fortæl da lige hvordan det gik:P

Anmeld

12. maj 2008

ivfmarie

Ork, de havde været ih så søde!
Freja har jo tit været der, så det spændende bestod i, at der nu var TO børn som den kære farmor skulle holde styr på. OG så selvfølgelig natten... 8(
Heldigvis var Caspers søster tilfældigvis hjemme i denne weekend, så hun kunne aflaste lidt når farmor ikke havde nok hænder.
Da det blev putte tid, blev Malte fordret af med flasken og lagt i weekendesengen - det var han ikke vild med og begyndte at græde. Men farmor var kvik i vendingen, og skyndte sig at tage barnevognen ind i stuen, og så blev han puttet der. Faldt i søvn uden brok kl 19.40 og sov til 7.10 - kun afbrundt ef en sutopsamling!
Dygtige børn, og heldigvis er farmor ikke afskrækket fra at prøve igen :D

Marie - med søøøøde børn

Anmeld

12. maj 2008

Loggidut

neeeeej...jeg kan godt huske da farmor skulle passe Malte, og alt bare gik galt i indsprøjtninger og gråd...så det er da fedt han har været sød...lol8D

Anmeld

12. maj 2008

Kaufie

Ih hvor dejligt - det er da skønt at have sådan en farmor i baghånden når mor og far skal have lidt kvalitid sammen (L)

Her har vi ikke helt mod på at skulle lade William passe om natten endnu - men måske skulle man prøve, så drengen kan finde ud af at man godt kan overleve uden mælk om natten :)

Mette, stadig med amme bryster

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.