Grå hår ....:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. januar 2010

Sees

Jeg fandt mit først grå hår på min 20 års fødselsdag
Men vi har også en tendens til at blive tidligt gråhåret i min familie. Min mor er 54 år gammel, og er snart helt hvid håret, og det har hun fra min morfar.
Min søster på næsten 35, er også godt beriget af de grå hår.
Jeg har dog tænkt mig at farve mit hår, hvis jeg får det lige så tidligt, som min mor og søster.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2010

missKat

Jane25 skriver:

Super god ide med striberne, for ja, på et tidspunkt går det jo ikke med farvning hjemme, når man er gravid.

Præcis og så skal du jo alligevel til at finde en anden løsning 

Jeg "trappede" ud af farvning, da vi snakkede om et tidspunkt hvor vi ville igang. Så nåede ikke til den der "SHIT" og grim udgroning - heldigvis!!

hvor bor du henne i landet??
kender en super god frisør i Århus. Det er en miljøvenlig frisør, med farve, produkter osv. Har aldrig blevet farvet der, men elsker når de har klippet mig! De er skide dygtige og har altid rådet mig godt...

(og nej har ikke noget personligt indblandet eller får provision   synes bare de er gode) 

Anmeld

31. januar 2010

Jordbærpigen

missKat skriver:

Præcis og så skal du jo alligevel til at finde en anden løsning 

Jeg "trappede" ud af farvning, da vi snakkede om et tidspunkt hvor vi ville igang. Så nåede ikke til den der "SHIT" og grim udgroning - heldigvis!!

hvor bor du henne i landet??
kender en super god frisør i Århus. Det er en miljøvenlig frisør, med farve, produkter osv. Har aldrig blevet farvet der, men elsker når de har klippet mig! De er skide dygtige og har altid rådet mig godt...

(og nej har ikke noget personligt indblandet eller får provision   synes bare de er gode) 

Jeg bor i Århus

Anmeld

31. januar 2010

missKat

Jane25 skriver:

Jeg bor i Århus

Så prøv at gå ind og snak med dem i lagdefoed/dahl i Borggade. Næsten oppe ved nørregade  

Før jeg fandt dem, synes jeg at jeg skulle klippes hver 5 uge og nu bliver jeg det hver 8-9 uge!!
Er bare ALTID glad for min klipning!! Og min kæreste ligeså. Hans hår kræver jo også en god klipning, for at det ser pænt ud og da det bare er mega tykt  

De har også en hjemmeside, men jeg tror jeg ville gå derind, så kan du lige snakke med en og se hvad de vil råde til måske??

Anmeld

31. januar 2010

Jordbærpigen

missKat skriver:

Så prøv at gå ind og snak med dem i lagdefoed/dahl i Borggade. Næsten oppe ved nørregade  

Før jeg fandt dem, synes jeg at jeg skulle klippes hver 5 uge og nu bliver jeg det hver 8-9 uge!!
Er bare ALTID glad for min klipning!! Og min kæreste ligeså. Hans hår kræver jo også en god klipning, for at det ser pænt ud og da det bare er mega tykt  

De har også en hjemmeside, men jeg tror jeg ville gå derind, så kan du lige snakke med en og se hvad de vil råde til måske??

Tusind tak for tippet - det vil jeg nok benytte mig af

Anmeld

31. januar 2010

missKat

Jane25 skriver:

Tusind tak for tippet - det vil jeg nok benytte mig af

Det var da så lidt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.