Min kæreste er helt sølvgrå og det er SÅÅÅÅ smukt og frækt 
Men det tog mig også 1½ år at få ham til at holde op med at farve og prøve at få det grå frem...
Han begyndte at blive grå lige efter hans konfirmation!!! 
Så jeg kan SAGTENS forstå at han har farvet i alle de år!! (han er født meget mørkhåret)
Hans bror og mor er også helt grå og blev det også tidligt. Sammen med stort set resten af den siden af familien.
Nu er jeg så gravid (uge 31) og hans mor er SÅ bekymret at det samme gen, vil spille ind i vores produktion af afkom.
Men så må vi tage det til den tid...
jeg kan UDEMÆRKET godt forstå at det er super træls, fordi grå hår bliver forbundet med "gud så gammel er du da heller ikk...!"
Men hvad med fregner??? De er sku da også trælse, men de er aldrig blevet gjort til noget stort, så derfor tænker jeg, at vi/omverdenen ikke ser dem som noget træls...
Bare en tanke
For synes jo det kan være så smukt med stænk af gråt, så synes det er synd det er gjort til lidt skamme.
Til trådstarter - så har jeg en kollega der også er mørkhåret, midt 20érne og har også farvet fordi hun synes det var rigtig surt. Hun er nu gået over til striber, så hun får både integreret det grå men alligevel får spil og dækket lidt. Og det er bare SÅ super flot til hende.. Tænker det kunne være noget du kunne overveje, også hvis du gerne vil være gravid, så kommer der måske en konflikt med hårfarve med tiden. Alt efter hvordan du selv har det med det 
Anmeld