Danmarks Indsamling

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. januar 2010

Nadi

Så du ham Azzer??

Er lidt stolt af at være en del af Humble Musikefterskole

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2010

Astrid P

Yes, jeg så ham... Han stod næsten hele tiden i billedet lige bagved hende!
Hvordan er du en del af Humble?

Anmeld

30. januar 2010

Nadi

Astrid P skriver:

Hvordan er du en del af Humble?

Det er jeg fordi jeg hænger på et fint elevbilled dernede

Gik der fra 01-02

Anmeld

31. januar 2010

Susan1978

Jeg så det, men synes da godt nok det var lidt kedeligt, det kunne de ha gjort bedre.

men fuck hvor har danmark bare mange penge hva.. 

130 mill.... come on og det store USA havde "kun" samlet 300 mill sammmen...  det er da ikke meget i forhold til hvor stort landet er.

men 450,- blev det til i alt fra mig af. 

Anmeld

31. januar 2010

Helle30

Jeg anede ikke, USA "kun " har samlet 300 mil. ind, men jeg synes, det er rigtig godt gået af danskerne, og så synes jeg, kreatíviteten i, hvad forskellige enkeltpersoner og virksomheder har sat på højkant til at byde på, har været helt vild i denne omgang. F.eks. kan man på Lauritz.com byde på at få en udsendelse af Mads og monopolet hjem til sig selv, og så er der de mere "traditionelle" som en gourmetmiddag osv. Ai, jeg synes, det er hammer godt gået af danskerne at have samlet så mange penge ind.

- Helle, der gik i seng, da de havde rundet de 100 mill. kl 23.

Anmeld

31. januar 2010

Astrid P

Fantastisk at vi kunne samle så mange penge sammen - jeg havde ærligt talt ikke regnet med at man ville kunne overstige sidste års indsamling. Der er jo totalt krisestemning rundt omkring... Men det viser heldigvis bare, at enhver ikke nødvendigvis er sig selv nok, og at mange har haft lyst til bidrage. Og ALLE bidrag er jo værdifulde, også femmeren i raslebøssen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.