Danmarks Indsamling

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

711 visninger
15 svar
0 synes godt om
30. januar 2010

Nadi

Ser I programmet??

Doner I penge??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2010

BK

Nej og Nej...

Knus Betina

Anmeld

30. januar 2010

Helle30

Jeg ser programmet. Har alle dagene haft live webcamet kørende på pcén fra DRs glascontainer på Højbro plads med radioprogrammer og mere eller mindre vanvittige indsamlingstiltag. Når jeg alligevel elsker at høre P3, så er det jo bare for skønt også at kunne følge de fantastiske studieværter live.

Jeg har tømt mine småpenge ned i samlebøsserne, hver gang jeg har været ude og handle, swiden de blev sat op, og jeg kunne da også finde på at smide en sms i aften, hvis det er sådan, det fungerer.

- Helle, der er lige i hopla over den form for tv: Virkelighed der sendes mens det sker... Det har de ikke hos Snupti - altså.

- Og hvem f... skal man r..p..... for at få sine smileyer tilbage, hva?

Anmeld

30. januar 2010

Anja

Synes det er rigtigt kedeligt tv .... så nej, jeg ser det ikke, men donerer ofte penge til den slags.

Anmeld

30. januar 2010

Helle30

Årrrr - det er Huxi og Karen Thisted fra den løse kanon. Æææælsker dem!

Anmeld

30. januar 2010

Anja

Helle30 skriver:

Årrrr - det er Huxi og Karen Thisted fra den løse kanon. Æææælsker dem!

Dem hører jeg også gerne !! (har ikke lige set Dr1, så ved ikke at de er med) De laver et meget underholdende program og jeg savner dem rigtigt meget nu hvor man er "tvunget" til at lytte til "De glad mandfolk" (er det ikke det det hedder ).

Anmeld

30. januar 2010

Astrid P

Jeg ser det nu, og ja, jeg donerer penge...

Hov, er der nogen der ved, om Marie Carmen Koppel har været igang med at synge?

Anmeld

30. januar 2010

Nadi

Astrid P skriver:

Jeg ser det nu, og ja, jeg donerer penge...

Hov, er der nogen der ved, om Marie Carmen Koppel har været igang med at synge?

Hun har ikke sunget imens vi har set det, og har set det næsten fra start. har hørt Nabia og Susan Boyle.

Anmeld

30. januar 2010

Astrid P

Nadi skriver:

Hun har ikke sunget imens vi har set det, og har set det næsten fra start. har hørt Nabia og Susan Boyle.

Fedt, tak!
Så håber jeg hun ikke har været på endnu, for jeg har en ven der skal synge i koret sammen med hende, og ham vil jeg da gerne lige se på tv!

Anmeld

30. januar 2010

Nadi

Astrid P skriver:

Fedt, tak!
Så håber jeg hun ikke har været på endnu, for jeg har en ven der skal synge i koret sammen med hende, og ham vil jeg da gerne lige se på tv!

Cool

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.