hvor tit får jeres børn slik

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: hvor tit får jeres børn/barn slik

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.492 visninger
17 svar
0 synes godt om
30. januar 2010

hannetheis

Profilbillede for hannetheis

som det lyder hvor tit får jeres børn slik.

her hjemme får Theis på næsten 2 år, meget lidt slik 1 gang om ugen og nogle gange lidt kage 1 gang om ugen hvis vi er nogle steder.

meget lidt slik består her hjemme af et sytkke chokolade og 5-10 vingummier.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2010

MORJESPERSEN

Her er ingen slik til pigerne endnu, de er kun næsten 11mdr så syndes ikke de har brug for det endnu... Men de har da smagt lidt kage ved ikke om det kan kaldes for slik....

Anmeld

30. januar 2010

BinaMor

inden under slik tager jeg ting med sukker i i stortal. feks kiks, yougurt og lign. og det er 2-3 gange om ugen. alt for meget.

Anmeld

30. januar 2010

lonemus

Mine børn er hhv 2½ og 3½ år. De får kun slik ved festlige lejligheder, altså til fødselsdage osv. Vi køber aldrig slik herhjemme.

Lone

Anmeld

30. januar 2010

Diana...

Ingen slik her han er snart 1 år. han har smagt 1 gang og efter og se hvordan han regeret på det går der lang tid inde han får lov at smage igen.

Knus Diana og Lucas 210209

Anmeld

30. januar 2010

Chalala85

Herhjemme får Mikkel meget sjællent slik, det høre til hvis han er hos bedsteforældre og de vil forkæle ham lidt, eller ved fødselsdage etc.

Når han skal hygge til evt disney får han en skål med skåret frugt, mandler eller andre nødder og lidt rosiner. Det synes han er helt i top :-)

Anmeld

30. januar 2010

Honningblomst

Mine får for tit for tiden....så jeg skal vidst snart stramme lidt op...tilgengæld har vi ikke slikdag hvor vi køber en masse, så det er ikke meget de får, men for tit..

Knus Eva..

Eva aka: datter-mor-søster-elskerinde-veninde-studerende....men mest Eva.

Anmeld

30. januar 2010

JustAnotherName

Har stemt "1 gang om ugen" ....for alternativet var "ingen slik", og hun får da slik ind imellem. Jeg manglede bare en svarmulighed der hed "maks en gang om ugen ....eller mindre".

Vi har ingen slik-dag, og hun får aldrig rigtigt slik som sådan.
Kun i anledningen af noget. Men hun får pålægschokolade på sit brød, og hun smager også når vi får kage mm. Og hvis der er slik (som regel spiser vi først usunde sager når hun er puttet), så får hun selvfølgelig også lov at få lidt.

Farmor giver hende stort set altid slik ....det er åbenbart lidt svært at forstå, at hun ikke får ret meget af det herhjemme.
Andre i familien med små børn lader deres drikke cola. Det kender vores slet ikke til, og jeg tror hun ville få et chok af bruset, hvis hun tog en tår.

Vi er SLET SLET ikke fanatiske, og hun må GERNE smage de usunde ting også. Men hun får kun meget sjældent slik.
Hun ved dog godt hvad slik er, og vil meeeeget gerne have det!

I stedet får hun f.eks. en kiks, lille æske rosiner, en ostehaps eller figenstang.

Mvh. Katrine.

Anmeld

16. februar 2010

Kala

Ingen slik da min dreng kun er 5 mdr. Men når han bliver ældre bliver der holdt meget igen med slikket. Det bliver fredag eller lørdag aften og så ikke mere. Børn har ikke godt af alt det sukker

Anmeld

16. februar 2010

Ni-ko-li-ne

Nikoline får ikke slik.... en figenstang af og til...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.