lidt af hvert

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

554 visninger
4 svar
0 synes godt om
30. januar 2010

mth1987

hej allesammen

Jeg er første gangs gravid og glæder mig helt vildt til vores lille prinsesse kommer til verden i juni. det hele går næsten for langsomt syntes jeg  men er begyndt at nyde det nu hvor jeg ikke har kvalme mere, de første 4 mdr, stod den på kvalme døgnet rundt, og opkast, så der var det ikke lige lykken. 

min mave vokser stille og roligt og man begynder at se det er en gravid mave og ikke bare et par kg ekstra som jeg syntes det lignede i starten.  men jeg har fået frygtelig mange hår på min mave, hvilket jeg ikke lige er så glad for, er der andre der har prøvet det, og går de væk igen?!

syntes også bare der er så mange spørgsmål der myldre frem hele tiden, men det nok meget normalt når man ikke har prøvet det før.

håber det går godt for jer allesammen derude

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2010

AnnePedersen

hej

Tillykke.......

Kender ikke til det med ekstra hår på maven, men kender skam også til alt det opkast og kvalme du har været igennem.

hvornår skal du have i juni, jeg er sat til den 27-6

Anmeld

30. januar 2010

mth1987

er heldigvis kun synligt når man ser det tæt på men håber da det forsvinder er ikke lige så charmerende...

er sat til den 10 juni og føder på næstved. jeg syntes bare der er alt for længe til.

Anmeld

30. januar 2010

Corn

Ja den utålmodighed har jeg også... Synes der er 100 år til det bliver sommer, og det til trods for at det er mit tredje barn

Anmeld

31. januar 2010

missKat

mht hår på maven fik min veninde en del og de er væk nu  hun fødte for 4 måneder siden.

jeg er i uge 31 og er begyndt og få lidt nu, så det er meget normalt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.