22+3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. februar 2010

smokin

Ranarupta skriver:

Haha, ja mener MD! Det sidder vist lidt for godt i fingrene, det der "NF"... 

Jeg synes der er alt for lang tid imellem scanningerne, og i uge 17 overvejede jeg kraftigt at anskaffe mig en doptone (man kan leje dem på nettet for 250 kr. om måneden) Men der var bare så mange der mente det var alt for fikseret så jeg endte med at lade vær (gruppepres længe leve haha)

Nu mærker jeg hende hver dag, og det er dejligt, men ville dog gerne ønske at hun kunne planlægge det sådan at det ikke er i skoletiden. Når man sidder med matematik på udvidet så er det ikke så sjovt at blive losset konstant, og de andre fatter jo hat af at jeg pludselig sidder og ligner en hest der skal føde. haha

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2010

smokin

BlyViol skriver:

samme her men for h.... det er da hyglig

Det er bare rigtig hyggeligt, men ikke når det varer 4-5 timer hver nat, fordi den unge dame beslutter at holde disko derinde. Hun er storslem om natten, tror hun har byttet om på nat og dag i øjeblikket.

Men jeg vil faktisk hellere have noget at brokke mig over end ikke at kunne mærke hende.

Anmeld

2. februar 2010

smokin

Anke skriver:

Fin mave!!  

Hvor er det ærgerligt, din kæreste ikke rigtigt kan mærke noget endnu. Jeg bilder mig i hvert fald ind, at min mand er ret glad for det (eller også føjer han bare mig, fordi han ved, det er vigtigt for mig.. &nbsp Men mon ikke, det sker snart?

Held og lykke i det videre forløb - vi følges jo næsten ad (23+2)

Jeg tror helt sikkert at vi synes det er meget mere spændende end mændene, men min kæreste er faktisk rigtig interesseret og snakker tit med hende, for det er han blevet fortalt styrker forholdet til babyen. Og jeg har ALTSÅ IKKE tudet ham ørene fulde

Tror det var damerne på arbejdet der havde fortalt ivrigt. Så nu ligger han og snakker med hende, og når hun så holder disko i maven så mærker han, men intet held endnu. Men der er jo en logisk forklaring og det er moderkagen, som ligger og tager sparkene. (tænker her, at det så må føles stærkere for andre? )

Ja vi følges jo ad lige knap - så det bliver bare så hyggeligt!

Anmeld

2. februar 2010

smokin

Ayasmor skriver:

Ihh altså hvor er den bare så fin din mave.. Savner jo helt selv at rende med maven og mærke de fantastiske spark...

Ja det er også dejligt, jeg er endelig begyndt at kunne nyde det sådan nogenlunde. Har haft så meget kvalme og træthed at jeg ikke rigtig syntes det var sååå fantastisk som alle sagde

Men nu er det bare skønt.. og maven som vokser hele tiden!

Anmeld

2. februar 2010

Bavianis

Flot mave! Hvad koster de trusser? De lyde da rimelig venlige...

Anmeld

2. februar 2010

smokin

LouiseLarsen skriver:

Hejsa!

Så godt i et andet indlæg at du ikke havde fået nogen svar på dit mave indlæg... Hmm, det er ikke okay! Men ja...

Nu faldt jeg lige over dit indlæg... Hvor er din mave flot, sidder rigtig pænt på dig! Du bliver en af dem med badeboldén lige på maven og ikke andre steder....'

Jeg har 7-9-13 ikke taget på endnu 30+3. Men føler mig også som en flodhest for min mave er efterhånden kæmpe.... Men er jo dejligt!

Kram

30 uger allerede! Ihh hvor spændende! Men du har jo allerede en guldklump, så du er jo vant til ventetiden, jeg har derimod meget svært ved ikke at købe barnevogn osv. men min kæreste synes vi skal vente liiidt endnu.

Det passer ikke, jeg har skam håndtag, men når man tager billedet fra siden (og med sømløse trusser) så kommer håndtaget ikke frem hihi. Men badebolden er der efterhånden. Det presser i hvert fald på mine ribben allerede.

Anmeld

2. februar 2010

smokin

Bavianis skriver:

Flot mave! Hvad koster de trusser? De lyde da rimelig venlige...

Det er de virkelig også! Min mave fylder efterhånden så mine almindelige trusser ruller ned under maven, og det er jeg bare godt og grundig træt af.

De er på tilbud i øjeblikket i alle change-forretninger og jeg er positivt overrasket - det er ikke så kønne, men så skønne at have på at jeg nærmest fortryder jeg kun købte 3 par.

Du kan se dem her :

http://www.change.com/da/seamless/

Anmeld

3. februar 2010

AWO

Zette skriver:

Jeg tror helt sikkert at vi synes det er meget mere spændende end mændene, men min kæreste er faktisk rigtig interesseret og snakker tit med hende, for det er han blevet fortalt styrker forholdet til babyen. Og jeg har ALTSÅ IKKE tudet ham ørene fulde

Tror det var damerne på arbejdet der havde fortalt ivrigt. Så nu ligger han og snakker med hende, og når hun så holder disko i maven så mærker han, men intet held endnu. Men der er jo en logisk forklaring og det er moderkagen, som ligger og tager sparkene. (tænker her, at det så må føles stærkere for andre? )

Ja vi følges jo ad lige knap - så det bliver bare så hyggeligt!

Nej, hvor herligt!!

Dejligt, at han er så meget med i det hele. Jeg synes, det er rigtig rart at kunne dele oplevelsen på den måde. Det viser jo bare, at mændene glæder sig lige så meget til det som vi gør!

Og det med at mærke spark kommer sikkert snart!

Anmeld

3. februar 2010

Mira0911

Det er en super flot mave du har dig...

Anmeld

3. februar 2010

smokin

MoarJ skriver:

Det er en super flot mave du har dig...

tusind tak!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.