22+3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.076 visninger
27 svar
0 synes godt om
30. januar 2010

smokin

Ja så er de fede damers paradis efterhånden begyndt herhjemme, og jeg har nu måtte investere i flere par sømløse trusser fra change - HVILKEN skøn oplevelse. Troldepigen sparker efterhånden konstant så intet stramt kan side omkring maven, så er der en der bliver hys!!

Min vægt siger +3,8 kg (pyyh var lige ved at skrive 38 haha)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2010

Ranarupta

Øv, det er lidt pinligt. Har set din mave, da du oprettede billedet, men uden at skrive  

Så så inde i en debat, at du ikke havde fået et eneste svar. Og det er ikke godt nok, så derfor vil jeg skrive, hvad jeg tænkte, da jeg så billedet første gang:

Din mave er simpelthen så fin - sidder bare så flot! Mon ikke Malou har det som blommen i et æg derinde?

(Og hvis dit hjem er de fede kvinders paradis, så tror jeg, at mit er elefanternes paradis - på trods af, at jeg har tabt mig  &nbsp

Vh, Karina

Anmeld

2. februar 2010

smokin

Ranarupta skriver:

Øv, det er lidt pinligt. Har set din mave, da du oprettede billedet, men uden at skrive  

Så så inde i en debat, at du ikke havde fået et eneste svar. Og det er ikke godt nok, så derfor vil jeg skrive, hvad jeg tænkte, da jeg så billedet første gang:

Din mave er simpelthen så fin - sidder bare så flot! Mon ikke Malou har det som blommen i et æg derinde?

(Og hvis dit hjem er de fede kvinders paradis, så tror jeg, at mit er elefanternes paradis - på trods af, at jeg har tabt mig  &nbsp

Vh, Karina

Tusind tak for dit søde indlæg, jeg blev faktisk meget glad. Havde ellers trykket mig fra at abonnere på det, fordi ingen svarede.

Jeg er sikker på at hun har det godt, men jeg glæder mig nu til at dele det med Nicolai (faren) inden længe. Desværre ligger min moderkage som en tung pude foran og der er ikke ret meget at mærke udefra.

Hvor langt er du nu?

Jeg håber på at kunne dele ud af hendes spark snarest, for hun sparker lystigt derinde. (ISÆR om natten )

Kærlig hilsen
Zette

Anmeld

2. februar 2010

Ranarupta

Selv tak 

Ja, jeg glæder mig også helt vildt til at min Nicolai (far til Bønne) kan mærke livet, jeg bærer på. Jeg er 20+3 og tror at jeg har mærket liv, men ikke nok til, at jeg er helt sikker...  Jeg har dog fået at vide af JM, at det først er i 25. uge, at jeg SKAL mærke liv, hver dag. Så jeg kan være helt rolig.

Jeg skal til NF og hjertescanning i næste uge - to forskellige dage, så jeg glæder mig til at blive forsikret om, at Bønne er perfekt - for selvfølgelig er  h*n det. Og så håber vi, at vi får kønnet at vide. 

Hov, det blev lige pludselig en smøre og et bombardement af dit billede... 

Knus, Karina

Anmeld

2. februar 2010

smokin

Ranarupta skriver:

Selv tak 

Ja, jeg glæder mig også helt vildt til at min Nicolai (far til Bønne) kan mærke livet, jeg bærer på. Jeg er 20+3 og tror at jeg har mærket liv, men ikke nok til, at jeg er helt sikker...  Jeg har dog fået at vide af JM, at det først er i 25. uge, at jeg SKAL mærke liv, hver dag. Så jeg kan være helt rolig.

Jeg skal til NF og hjertescanning i næste uge - to forskellige dage, så jeg glæder mig til at blive forsikret om, at Bønne er perfekt - for selvfølgelig er  h*n det. Og så håber vi, at vi får kønnet at vide. 

Hov, det blev lige pludselig en smøre og et bombardement af dit billede... 

Knus, Karina

Du mener vel MD? NF er jo i uge 11-13+6 ?

Jeg har mærket Malou længe, men jeg vil så gerne dele. Nicolai snakker ivrigt med hende!

Anmeld

2. februar 2010

Ranarupta

Haha, ja mener MD! Det sidder vist lidt for godt i fingrene, det der "NF"... 

Anmeld

2. februar 2010

Vidunderligeunger

Zette skriver:

Tusind tak for dit søde indlæg, jeg blev faktisk meget glad. Havde ellers trykket mig fra at abonnere på det, fordi ingen svarede.

Jeg er sikker på at hun har det godt, men jeg glæder mig nu til at dele det med Nicolai (faren) inden længe. Desværre ligger min moderkage som en tung pude foran og der er ikke ret meget at mærke udefra.

Hvor langt er du nu?

Jeg håber på at kunne dele ud af hendes spark snarest, for hun sparker lystigt derinde. (ISÆR om natten )

Kærlig hilsen
Zette

samme her men for h.... det er da hyglig

Anmeld

2. februar 2010

AWO

Fin mave!!  

Hvor er det ærgerligt, din kæreste ikke rigtigt kan mærke noget endnu. Jeg bilder mig i hvert fald ind, at min mand er ret glad for det (eller også føjer han bare mig, fordi han ved, det er vigtigt for mig.. &nbsp Men mon ikke, det sker snart?

Held og lykke i det videre forløb - vi følges jo næsten ad (23+2)

Anmeld

2. februar 2010

LouiseNielsen

Hejsa!

Så godt i et andet indlæg at du ikke havde fået nogen svar på dit mave indlæg... Hmm, det er ikke okay! Men ja...

Nu faldt jeg lige over dit indlæg... Hvor er din mave flot, sidder rigtig pænt på dig! Du bliver en af dem med badeboldén lige på maven og ikke andre steder....'

Jeg har 7-9-13 ikke taget på endnu 30+3. Men føler mig også som en flodhest for min mave er efterhånden kæmpe.... Men er jo dejligt!

Kram

Anmeld

2. februar 2010

Ayasmor

Ihh altså hvor er den bare så fin din mave.. Savner jo helt selv at rende med maven og mærke de fantastiske spark...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.