Dokumentar Kanal4

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

504 visninger
7 svar
0 synes godt om
11. maj 2008

Plysbjørnen

Var der nogen af jer der så den dokumentar der var på kanal 4 fra 20-21 om forældre (i England) der slog deres børn og (nogen af dem) var stolte af det...

Rystende at nogen forældre kan få sig til det...

Betina1978 - Laura 010807 - Rejen 17+5

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2008

Nadi

Nej hva for noget??! What (?) Hvordan kan man være stolt af at slå sit barn?!!! EJ jeg er rystet selvom jeg ikke engang har set dokumentaren. Bliver den genudsendt??

-Nadia

Anmeld

11. maj 2008

Plysbjørnen

Nadi skriver:

Nej hva for noget??! What (?) Hvordan kan man være stolt af at slå sit barn?!!! EJ jeg er rystet selvom jeg ikke engang har set dokumentaren. Bliver den genudsendt??

-Nadia

Det ved jeg faktisk ikke om den gør, blev temmelig rystet af et se den ene mor (opvokset i Singapoore, ikke at det er en undskyldning) slog sine børn med en paletkniv, hvis de ikke gjorde hun sagde 2 advarsler og smak så ramte paletkniven på enten skulder/arm eller hånd, alt efter hvad der var tættest på... og hun var af den holdning at det var den eneste måde man kunne styre sine børn på, hun ville hellere slå dem nu en at bøvle med at de var kriminelle osv når de blev voksne...

Betina1978 - Laura 010807 - Rejen 17+5 Og stadig rystet over hvad hun så...

Anmeld

11. maj 2008

Astrid P

Jeg så godt programmet og det var kvalmende!
Jeg tror ikke det bliver genudsendt, for det var vist en genudsendelse... Men ja, hun var da totalt en freak hende med paletkniven! Hun ønskede at hendes børn skulle frygte hende, for så ville de udvikle sig til at blive gode samfundsborgere... Øøøhhh, HVAD?

Anmeld

12. maj 2008

Nadi

Ja jeg siger også Øøøøøøhhhh HVAD?? Det erave respekt for da en milliardmillion gange bedre at ha respekt for sin mor end at frygte hende.
Man bliver da kun en bedre statsborger hvis man har respekt for hinanden, og hvad er det da ogå for et grundlag at opdrage sine børn på. Ja jeg ved gdt at de skal kunne begærde sig i samfundet, men helt seriøst!!

Nå jeg er bare rystet over at læse det I fortælle!

Anmeld

12. maj 2008

Tut

Jeg så det også.... Og hold da op hvor jeg hidsede mig op, og sad og bandede og svovlede af de forældre..

Ja hende fra singapore, der slog dem med paletkniv - jeg forstår godt den ældste dreng gik til modangreb til sidst og tog paletkniven.

Stakkels børn.

Mette

Anmeld

12. maj 2008

bette

jeg så kun starten... og så måtte jeg slå væk.. bliver så sur når jeg ser sådan noget.. de manger sku nogle hjerneceller de forældre+o(

Anmeld

12. maj 2008

Plysbjørnen

bettemouse skriver:

de manger sku nogle hjerneceller de forældre+o(

Ja det gør de godt, også det forældrepar der havde en søn med adfærdsproblemer, de slog ham når de ikke ikke styre ham... Som om det da hjælper...

Der stadig kan blive hidsig over det program...

Betina1978 - Laura 010807 - Rejen17+6 (skal til JM i morgen)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.