Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
og som kan fortælle lidt om den ?? personlig mening? får man løn? trænger til at prøve noget nyt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
pædagog assistent der får man lige meget som social og sunhedshjælper så hvidt jeg har forstået på det,, for man skal på den samme skole ihvertfald først..
Det forgår på social og sundheds skolen og er su indtil du får en læreplads.
Og så er det meget svært at komme ind, har vi i hvert fald fået af vide på skolen. Fordi der er så mange der vil den udd.
Susanne og Emil 02-08-2008
Jeg kender ikke så meget til PAU. Men jeg kan kun anbefale pædagogiske uddannelser. ISÆR selve pædagoguddannelsen.
Mig med maven skriver: Jeg kender ikke så meget til PAU. Men jeg kan kun anbefale pædagogiske uddannelser. ISÆR selve pædagoguddannelsen.
vil gerne være dagplejemor en dag, så vil bare læse videre til at jeg en dag kan blive dagplejemor kan jo ligesågodt få mere viden
Jeg kender ikke selv så meget til den men jeg har selv søgt ind på den så nu håber jeg bare jeg kommer ind Men så vidt jeg ved får man SU.
Knus Diana og Lucas 210209
suanne85 skriver: Det forgår på social og sundheds skolen og er su indtil du får en læreplads. Og så er det meget svært at komme ind, har vi i hvert fald fået af vide på skolen. Fordi der er så mange der vil den udd. Susanne og Emil 02-08-2008
Hmm De sagde ellers her i tv avisen her for lidt siden at der var for lidt der søgte ind inden for det pædagogisk fag så derfor var der mange ledige pladser. jeg tror det var noget med 15% mindre der havet søgt ind end der plejet.
DianaMoar skriver: Hmm De sagde ellers her i tv avisen her for lidt siden at der var for lidt der søgte ind inden for det pædagogisk fag så derfor var der mange ledige pladser. jeg tror det var noget med 15% mindre der havet søgt ind end der plejet. Knus Diana og Lucas 210209
Nå! Sidste år var der ellers ekstremt mange, fordi der lige nu er så mange jobs!
Mor til David skriver: Nå! Sidste år var der ellers ekstremt mange, fordi der lige nu er så mange jobs!
Ok jamen jeg ved jo kun hvad de sagde i TV avisen
nej det er pgu.
tror ikke pau er svær at komme ind på?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128