Hvad mærker i pleje-produkter?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. januar 2010

LRJ

KaMa skriver:

Aarrh pis: Har lige læst på Nettet, at dermalogica er fyldt med parabener

Måske jeg skulle gemme det lidt væk indtil jeg har født. Må lige i Matas og se, hvad de har uden parabener.

Derma er uden

Men ih hvor træls

håber du finder noget uden som du kan bruge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2010

29. januar 2010

MM1987

Jeg bruger Ole Henriksen i ansigtet, fordi jeg har en lidt sart og hud med lidt problemer - desuden skulle han nu have udelukket parabener fra hans produkter nu, men der er desværre andet "godt" i dem

Til kroppen bruger jeg neutral og decubal...

Shampoo....ja det er jeg lidt flov over, for det er fyldt med alt det forbudte, men der bruger jeg Sebastian, for det er simpelthen så godt...

Men det kan være jeg bliver mere hys når jeg bliver gravid...

Anmeld

29. januar 2010

TbCp

Jeg er simpelthen så elendig til den slags ting... alt sådan noget med at rense hud og den slags er noget jeg gør i perioder... så går der lidt tid så ryger jeg ud af rytmen igen.

MEN... til håret bruger jeg altid Sanex anti-skæl det er det eneste jeg kan holde ud.
til kroppen har jeg lige købt neutral, da jeg har fået grimt udslet og ikke vil risikere at det er sæbens skyld.

Creme til mine hænder bruger jeg rigtig meget da de er evigt tørre her om vinteren,  der bruger jeg lige nu A-derma exomega

TINA 

Anmeld

29. januar 2010

Fenris

Kloster skriver:

Hej.

Er bare lidt nysgerrig, men hvad mærker sværmer I til?

Til Hår, krop, ansigt, fødder osv osv?

Fx bruger jeg Loreal dagcreme til ansigtet. Jeg køber den, når den koster 40,- på tilbud, men mon der er nogle som bare "sparker benene væk"??

Fx har Super Best en ansigtscreme på tilbud i denne uge. Den er fra Elizabeth Arden: Vissible Difference. Den koster 129,-. Ikke en herregård, men alligevel mere end jeg er vant til. Men er den god??

Hvad bruger I?

De stribede fra Matas ell hvad?

Kloster

- Der søger mærkbar luksus til en normal tegnebog.

Jeg bruger et mærke der hedder "amazing space". Der er ingen parabener,syntestisk parfume,farvestoffer, eller petrolatum i ...Ingen hormonforstyrrende stoffer kun ren natur.Det er lavet på rene økologiske plante ekstrakter...

Kan absolut anbefale det (og jeg arbejder for dem til daglig...)

www.amazing-space.dk

-Anita

Anmeld

29. januar 2010

Fenris

Og piger HUSK at kigge efter det stof der bliver kaldt alt lige fra "glycerin, petrolatum, mineralsk olie" osv....det findes i næsten allle cremer ....Det er et affaldsprodukt fra oile industrien, og mange er ikke klar over det. Det er et stof man bruger som skulle give ekstra fugt til huden. Det er utroligt vigtigt at læse bag på emballagerne på produkter for der er så mange dæknavne på ting- og det er jo sikkert fordi det ikke er helt ok...

-Anita

Anmeld

30. januar 2010

Nadi

The Body Shop produkter

Hvis jeg helt selv kunne bestemme så ville jeg bruge Ole Henriksen, elsker simpelthen den mand og hans syn på kropspleje-produkter.

-Nadia

Anmeld

30. januar 2010

Svenne

Til ansigten bruger jeg Clarins one-step-facial-cleanser, som både fjerner make up og renser (jeg er for doven til at skulle have gang i flere forskellige).
Jeg bruger også dagcremen fra Clarins.
Til kroppen og håret bruger jeg shampoo, kur og lotion fra Origins. Det er et skønt mærke!!

Anmeld

13. maj 2010

Mor 07/10

Kloster skriver:

Hej.

Er bare lidt nysgerrig, men hvad mærker sværmer I til?

Til Hår, krop, ansigt, fødder osv osv?

Fx bruger jeg Loreal dagcreme til ansigtet. Jeg køber den, når den koster 40,- på tilbud, men mon der er nogle som bare "sparker benene væk"??

Fx har Super Best en ansigtscreme på tilbud i denne uge. Den er fra Elizabeth Arden: Vissible Difference. Den koster 129,-. Ikke en herregård, men alligevel mere end jeg er vant til. Men er den god??

Hvad bruger I?

De stribede fra Matas ell hvad?

Kloster

- Der søger mærkbar luksus til en normal tegnebog.

Til håret bruger jeg Derma's økologiske serie.

Til krop og ansigt bruger jeg produkter fra Hectors pure som jeg er enormt glad for, det er ikke dyrt i forhold til kvaliteten.

Jeg holder mig fra alt andet. Går ekstremt meget op i at ALLE ingredienser er gode, og er drøn træt af at slå ingredienser op i plejeprodukter (de almindelige mærker) og finde ud af at de er farlige på den ene eller anden måde.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.