Hvad mærker i pleje-produkter?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.465 visninger
18 svar
0 synes godt om
29. januar 2010

Kloster

Hej.

Er bare lidt nysgerrig, men hvad mærker sværmer I til?

Til Hår, krop, ansigt, fødder osv osv?

Fx bruger jeg Loreal dagcreme til ansigtet. Jeg køber den, når den koster 40,- på tilbud, men mon der er nogle som bare "sparker benene væk"??

Fx har Super Best en ansigtscreme på tilbud i denne uge. Den er fra Elizabeth Arden: Vissible Difference. Den koster 129,-. Ikke en herregård, men alligevel mere end jeg er vant til. Men er den god??

Hvad bruger I?

De stribede fra Matas ell hvad?

Kloster

- Der søger mærkbar luksus til en normal tegnebog.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2010

LRJ

Kloster skriver:

Hej.

Er bare lidt nysgerrig, men hvad mærker sværmer I til?

Til Hår, krop, ansigt, fødder osv osv?

Fx bruger jeg Loreal dagcreme til ansigtet. Jeg køber den, når den koster 40,- på tilbud, men mon der er nogle som bare "sparker benene væk"??

Fx har Super Best en ansigtscreme på tilbud i denne uge. Den er fra Elizabeth Arden: Vissible Difference. Den koster 129,-. Ikke en herregård, men alligevel mere end jeg er vant til. Men er den god??

Hvad bruger I?

De stribede fra Matas ell hvad?

Kloster

- Der søger mærkbar luksus til en normal tegnebog.

Jeg Bruger Derma til kroppen købes på apoteket og til ansigtet bruger jeg en der er lavet af salt fra det røde hav tror jeg nok ,den købes hvertfald på apoteket - men de er os ret dyre

Men kan anbefale Decrobal det er virkeligt godt både til ansigt og krop, Og det er os til sart hud hvis man har det, Og det koster ikk alverden  

Anmeld

29. januar 2010

Vial

Jeg bruger Alterna Caviar til håret - noget møgdyrt noget, men det er super godt. Og ingen dårlige stoffer i.

Til ansigtet bruger jeg Dermalogica - har endnu ikke fået undersøgt, om det er godt nok til gravide

Til kroppen bruger jeg Bodyshop til vask og derma til lotion.

Kan anbefale at købe på www.Strawberrynet.com.

Det er super billigt og effektivt - og så refunderer de tolden, hvis man tager et billede af kvitteringen fra posthuset og mailer til dem. Har aldrig haft problemer med dem. En gang var en biotherm sunlotion gået løs i låget, og der var røget ca. 10 ml ud. Jeg fik en helt ny sendt med posen omkostningsfrit.

Så til de damer med dyre vaner - så er der noget at spare ved at handle i Hongkong

Anmeld

29. januar 2010

LRJ

KaMa skriver:

Jeg bruger Alterna Caviar til håret - noget møgdyrt noget, men det er super godt. Og ingen dårlige stoffer i.

Til ansigtet bruger jeg Dermalogica - har endnu ikke fået undersøgt, om det er godt nok til gravide

Til kroppen bruger jeg Bodyshop til vask og derma til lotion.

Kan anbefale at købe på www.Strawberrynet.com.

Det er super billigt og effektivt - og så refunderer de tolden, hvis man tager et billede af kvitteringen fra posthuset og mailer til dem. Har aldrig haft problemer med dem. En gang var en biotherm sunlotion gået løs i låget, og der var røget ca. 10 ml ud. Jeg fik en helt ny sendt med posen omkostningsfrit.

Så til de damer med dyre vaner - så er der noget at spare ved at handle i Hongkong

Det Dermologica Er Det de anbefaler at gravide bruger Jeg bruger det til kroppen

Anmeld

29. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg bruger et mærke som hedder Ecorganic til håret (kan ikke anbefales - fik den i julegave efter eget ønske, men er så skuffet over det!) og et mærke som hedder Juice (lavet på økologiske æbler) til kroppen og som serum til ansigtet... Derudover bruger jeg en såkaldt curl serum som hedder Hippo og samme mærke i hårkur (når jeg giiider) som kan købes via Sephora.

Alt er parabenefrit og det meste er økologisk og næsten 100% biologisk nedbrydeligt.Er blevet en smule hys med det her på det sidste, trods det at jeg har sagt at jeg aldrig ville blive fanatisk.

Kh

Rosa

Anmeld

29. januar 2010

oo

shampoo og badegel bruger jeg Aldis Green Life serie, den er svanemærket og billig

i hudpleje bruger jeg coldcreme og skin tonic uden parfume fra matas - jeg slår simpelthen ud hvis jeg bruger andet, selv almindelig dagcreme uden parfume i matas striberne

og så bruger jeg intimsæbe fra matas eller apoteket.

Anmeld

29. januar 2010

Vial

Lone H. skriver:

Det Dermologica Er Det de anbefaler at gravide bruger Jeg bruger det til kroppen

Det er ikke Derma, men Dermalogica.

Det er ikke det samme. Det første købes på apoteket (eller i Føtex). Jeg bruger bodylotion. Det er hamrende god. Brugte den lang tid før jeg blev gravid.

Dermalogica købes hos kosmetologer - og kan vist også købes i Ilums og Magasin. Det er lidt mere delux. Har brugt det siden jeg selv var kosmetolog.

Blev lige inspireret af tråden og kom til at gå ind på Strawberrynet og har lige købt for 3.000 kr., men så har jeg altså også købt plejeprodukter til over et år:

473 ml skintonic 

500 ml cleansing gel

3x100 ml ansigtscreme

3x 15 ml øjencreme

75 ml skin scrub

2x 250 ml Alterna Caviar Shampoo

1x250 ml Alterna Caviar balsam

(Alterna er ekstremt drøjt i brug - og sådan en flaske holder i en uendelighed og gør, at jeg kun behøves at vaske håret hver 3. dag).

Så en god forretning, men en seriøs udskrivning. Det er nok sidste gang, jeg kan forkæle mig selv så meget. Når tvillingerne kommer, så er jeg tilbage til de stribede fra Matas (og det er sgu næsten også lige så godt, som alt det andet!!)

Anmeld

29. januar 2010

LRJ

KaMa skriver:

Det er ikke Derma, men Dermalogica.

Det er ikke det samme. Det første købes på apoteket (eller i Føtex). Jeg bruger bodylotion. Det er hamrende god. Brugte den lang tid før jeg blev gravid.

Dermalogica købes hos kosmetologer - og kan vist også købes i Ilums og Magasin. Det er lidt mere delux. Har brugt det siden jeg selv var kosmetolog.

Blev lige inspireret af tråden og kom til at gå ind på Strawberrynet og har lige købt for 3.000 kr., men så har jeg altså også købt plejeprodukter til over et år:

473 ml skintonic 

500 ml cleansing gel

3x100 ml ansigtscreme

3x 15 ml øjencreme

75 ml skin scrub

2x 250 ml Alterna Caviar Shampoo

1x250 ml Alterna Caviar balsam

(Alterna er ekstremt drøjt i brug - og sådan en flaske holder i en uendelighed og gør, at jeg kun behøves at vaske håret hver 3. dag).

Så en god forretning, men en seriøs udskrivning. Det er nok sidste gang, jeg kan forkæle mig selv så meget. Når tvillingerne kommer, så er jeg tilbage til de stribede fra Matas (og det er sgu næsten også lige så godt, som alt det andet!!)

Nååh okay

Anmeld

29. januar 2010

mafalck

Bruger ansigt rense produkter fra matas, rensemælk eller lotion og en skin tonic, ikke noget avanceret. har ren og blød hud i ansigtet.. bruger en ganske almindelig shower gel - palmolive, nivea hvad der lige er på bud og dufter godt... har dog lidt bioterm som jeg elsker at bruge, dufter skønt og giver virkelig dejlig hud...  også intim sæbe...

ganske almindelig shampoo...

Anmeld

29. januar 2010

Vial

Lone H. skriver:

Nååh okay

Aarrh pis: Har lige læst på Nettet, at dermalogica er fyldt med parabener

Måske jeg skulle gemme det lidt væk indtil jeg har født. Må lige i Matas og se, hvad de har uden parabener.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.