uhhhhh... 2 dage til...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

277 visninger
2 svar
0 synes godt om
11. maj 2008

Sille

To dage til Freja starter i dp... 8(

Nøj altså det bliver med en dyb dyb indånding at vi tager afsted tirsdag kl 9.00...

Selvfølgelig skal det nok gå, freja er bare så mor-syg for tiden og jeg er så freja-syg for tiden;)

Hun vil hygge sig med de andre børn og vi har vist fået en super dp-mor, men nøj det er så hårdt at sku aflevere hende... Men om en måned er det jo bare hverdag..

vrøvl herfra:-o
-sille

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2008

Nadi

Man må gerne vrøvle ;)

Men ja det er bare at ta en dyb indånding og som du siger så er det hverdag om en måned!

Hvor er det dejligt at I har fået en god dp-mor, jeg venter stadig spændt på at hvor Oliver skal hen. Kimer simpelthen pladsanvisningen ned far på tirsdag af, og hvis det ikke virker, så må jeg jo bare spørge om, hvem af dem jeg skal aflevere ham ved når jeg kommer med ham!

Held og lykke med på tirsdag :)

-Nadia

Anmeld

12. maj 2008

Tynen

Puha ja! Den er led.

Nåede jo lige at smide Stella 3 dage i DP før vi drog til varmere himmelstrøg i Søndervig og SHIT!! hvor var det hårdt! - Så hårdt at jeg stadig har helt ondt i maven over at hun skal afsted igen på mandag.

Hun har hygget sig - Det er slet ikke det, men nøj hvor er jeg bare også Stella-syg.

Jeg TUD!!-brølede hele vejen hjem da jeg havde afleveret hende fordi jeg savnede hende så meget og var bange for at hun var ked af det - Men der er jo ingen vej udenom!

Tag en dyb indånding, og gå hjem og tud bagefter hvis det er det du har brug for.
Andet råd har jeg ikke - Gad godt der var en nem vej, men nej. Hverdagen kalder jo :)

Det skal lige siges at selvom hun har været ked af det i starten, så var hun nærmest ligeglad da jeg kom og hentede hende nogle timer senere.
Kiggede lige op og legede så videre med de andre børn! 8(
Så blev man sgu lidt tøsefornærmet :)

De har så godt af at komme ud blandt andre - Kan allerede mærke en forandring på hende nu!

Ej, sowwy! Det blev dælme langt - Er det tydeligt at se at jeg ikke har skrevet i hele 2 dage??! :$

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.