tristansmor skriver:
ja, jeg har ikke haft skrevet så mange indlæg herinde, kun lige et hvor jeg præsenterede mig selv & at jeg ventede nummer 2 til august..
Det gør jeg så ikke mere, det er ved at være 2 uger siden nu ca, men i uge 11 begyndte jeg pludselig at bløde. & jeg var jo vildt forskrækket, det var aften så jeg ringede starks til fødegangen, og de var super til at berolige mig & sagde at man sagtens kunne bløde uden det var alvorligt. Men at jeg skulle komme ind næste morgen så vi kunne være på den sikre side. Da jeg kommer ind næste morgen, og de begynder at scanne mig, var der ingen hjerte at se nogen steder?
Jeg blev bare SÅ ked af det, min lille spunk var død? Jeg vidste slet ikke hvad jeg skulle gøre af mig selv...
Nu er der gået noget tid, og jeg er ved at have fået vendt tankerne i mit hoved, selvfølgelig er det tragisk at jeg ikke skulle have lov til at beholde min spunk. Men vi må jo bare prøve igen, og se om det ikke ville lykkeds! 
& for efter tiden, så håber jeg at jeg kan bliver lidt mere aktiv herinde, fordi det er da et dejligt sted det her! 
og for jer som ikke ved det, så har jeg en søn ved navn Tristan fra maj 08!