er ikke gravid mere.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. januar 2010

Sees

tristansmor skriver:

ja, jeg har ikke haft skrevet så mange indlæg herinde, kun lige et hvor jeg præsenterede mig selv & at jeg ventede nummer 2 til august..

Det gør jeg så ikke mere, det er ved at være 2 uger siden nu ca, men i uge 11 begyndte jeg pludselig at bløde. & jeg var jo vildt forskrækket, det var aften så jeg ringede starks til fødegangen, og de var super til at berolige mig & sagde at man sagtens kunne bløde uden det var alvorligt. Men at jeg skulle komme ind næste morgen så vi kunne være på den sikre side. Da jeg kommer ind næste morgen, og de begynder at scanne mig, var der ingen hjerte at se nogen steder?  Jeg blev bare SÅ ked af det, min lille spunk var død? Jeg vidste slet ikke hvad jeg skulle gøre af mig selv...

Nu er der gået noget tid, og jeg er ved at have fået vendt tankerne i mit hoved, selvfølgelig er det tragisk at jeg ikke skulle have lov til at beholde min spunk. Men vi må jo bare prøve igen, og se om det ikke ville lykkeds!

& for efter tiden, så håber jeg at jeg kan bliver lidt mere aktiv herinde, fordi det er da et dejligt sted det her!

og for jer som ikke ved det, så har jeg en søn ved navn Tristan fra maj 08!

Det gør mig ondt, rigtig ondt!

Håber I alle snart kommer ovenpå, og at det snart lykkes jer at give jeres smukke Tristan den lillebror/søster I så gerne vil give ham

STORT KNUS til dig !

~*|Mette & Emil 260509 | * ~

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2010

Mettemus

Øv, det er jeg rigtig ked af at høre. Det er svært at sige noget der trøster - måske, at kroppen har valgt din spunk fra fordi den ikke havde det godt?

Håber du har det godt trods alt og at der snart sker noget nyt og dejligt for dig

Anmeld

29. januar 2010

tristansmor

mange tusind tak, hvor er i søde!

Anmeld

29. januar 2010

Lon1976

tristansmor skriver:

ja, jeg har ikke haft skrevet så mange indlæg herinde, kun lige et hvor jeg præsenterede mig selv & at jeg ventede nummer 2 til august..

Det gør jeg så ikke mere, det er ved at være 2 uger siden nu ca, men i uge 11 begyndte jeg pludselig at bløde. & jeg var jo vildt forskrækket, det var aften så jeg ringede starks til fødegangen, og de var super til at berolige mig & sagde at man sagtens kunne bløde uden det var alvorligt. Men at jeg skulle komme ind næste morgen så vi kunne være på den sikre side. Da jeg kommer ind næste morgen, og de begynder at scanne mig, var der ingen hjerte at se nogen steder?  Jeg blev bare SÅ ked af det, min lille spunk var død? Jeg vidste slet ikke hvad jeg skulle gøre af mig selv...

Nu er der gået noget tid, og jeg er ved at have fået vendt tankerne i mit hoved, selvfølgelig er det tragisk at jeg ikke skulle have lov til at beholde min spunk. Men vi må jo bare prøve igen, og se om det ikke ville lykkeds!

& for efter tiden, så håber jeg at jeg kan bliver lidt mere aktiv herinde, fordi det er da et dejligt sted det her!

og for jer som ikke ved det, så har jeg en søn ved navn Tristan fra maj 08!

Øv hvor trist.

Har selv lige været turen igennem og prøver nu igen at blive gravid.

Men om ikke andet, så et stort velkomsttil dig.

Lon1976

Anmeld

29. januar 2010

tristansmor

tusind tak!! & held og lykke til dig!

Anmeld

1. februar 2010

lotte32

Øv hvor uretfærdigt, har selv været turen igennem for en uge siden, og det gør bare så ondt... håber det snart lykkedes for jer og velkommen til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.