er ikke gravid mere.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.070 visninger
15 svar
0 synes godt om
29. januar 2010

tristansmor

ja, jeg har ikke haft skrevet så mange indlæg herinde, kun lige et hvor jeg præsenterede mig selv & at jeg ventede nummer 2 til august..

Det gør jeg så ikke mere, det er ved at være 2 uger siden nu ca, men i uge 11 begyndte jeg pludselig at bløde. & jeg var jo vildt forskrækket, det var aften så jeg ringede starks til fødegangen, og de var super til at berolige mig & sagde at man sagtens kunne bløde uden det var alvorligt. Men at jeg skulle komme ind næste morgen så vi kunne være på den sikre side. Da jeg kommer ind næste morgen, og de begynder at scanne mig, var der ingen hjerte at se nogen steder?  Jeg blev bare SÅ ked af det, min lille spunk var død? Jeg vidste slet ikke hvad jeg skulle gøre af mig selv...

Nu er der gået noget tid, og jeg er ved at have fået vendt tankerne i mit hoved, selvfølgelig er det tragisk at jeg ikke skulle have lov til at beholde min spunk. Men vi må jo bare prøve igen, og se om det ikke ville lykkeds!

& for efter tiden, så håber jeg at jeg kan bliver lidt mere aktiv herinde, fordi det er da et dejligt sted det her!

og for jer som ikke ved det, så har jeg en søn ved navn Tristan fra maj 08!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Sikke noget Det er bare så uretfærdigt sådan noget.

Håber I hurtigt kommer igen.

stort kram

Anmeld

29. januar 2010

Corn

Jamen her kunne man fylde ud med en masse klicheér der ikke fjerner din sorg over tabet.

Så jeg vælger istedet at sige, velkommen til, og bliver spændende at følge dig/jer

Anmeld

29. januar 2010

tristansmor

rigtig mange tak til jer begge!

Anmeld

29. januar 2010

oo

det gør ondt og man må gerne være ærlig omkring at det gør ondt selvom det er naturens gang

men i hvert fald skal du bydes rigtig hjerteligt velkommen herinde

Anmeld

29. januar 2010

tristansmor

rigtig mange tak, og du har så evig ret!

Anmeld

29. januar 2010

LouiseNielsen

Hejsa

Kan ikke sige så meget for at trøste dig, og vil jeg egentlig heller ikke for jeg aner ikke hvad man skal skrive for at det er det rigtige... Men gør mig ondt jeres lille spunk ikke fik lov at vokse sig stor.

Hjertelig velkommen til, håber du vil bruge siden rigtig meget. Her er dejligt at være... Trods en masse høns, SMILER!!

Kram

Jeg skriver hvad jeg mener. Du er måske ikke enig, men lad være med at svine mig til. Vi er begge to mennesker, og det er lovligt at have forskellige holdninger!

Anmeld

29. januar 2010

tristansmor

rigtig mange tak!

Anmeld

29. januar 2010

LinLin

Øv øv øv!

Har prøvet det! - lige før denne graviditet... Jeg ville gerne være hurtigt gravid igen og er heldigvis blevet det :-)

Held og lykke!

Anmeld

29. januar 2010

tristansmor

mange tak!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.