hvad så...nogen, der går?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. maj 2008

Anja

Elias har kun rejst sig op selv et par gange og han gider bare overhovedet ikke gå ! Vi prøver dagligt at stille ham ved sofabordet, hvor han jo sagtens kan stå selv og har kunnet det længe, men han bevæger slet ikke føderne. Vi prøver også den der med at rejse ham op og holde ham i hænderne, men nej ingen skridt overhovedet :D

I det mindste kravler han, vi satser på at han går inden han begynder i børnehave ;)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2008

Mikkelmusen

Filuca rejser sig op ved ting og går rundt om ting som sofabord og sådan. Hun slipper af og til med hænderne og står i 5-10 sek, og tager så fat igen eller sætter sig ned.

Men gå uden hjælp kan hun sgu ikke endnu...

Anmeld

12. maj 2008

LouiseViola

Ingen kravlen og ingen gåen. Viola ligger temmelig stille, så jeg har styr på hende :D
Hun drejer lidt rundt i rundkreds og kommer en smule frem og tilbage. Men gå - nej det har vist lange udsigter. Men jeg er rolig rolig, storebror kravelde da han var 1 år og gik først da han var 16 mdr. så der er jo lidt tid endnu :)

Anmeld

12. maj 2008

ivfmarie

LouiseViola skriver:

Ingen kravlen og ingen gåen. Viola ligger temmelig stille, så jeg har styr på hende :D
Hun drejer lidt rundt i rundkreds og kommer en smule frem og tilbage. Men gå - nej det har vist lange udsigter. Men jeg er rolig rolig, storebror kravelde da han var 1 år og gik først da han var 16 mdr. så der er jo lidt tid endnu :)

Det lyder fuldstændig som Malte! Jeg håber at han pludselig "knækker koden" og kommer igang med én aller anden form for bevægelse. Han er stærk som en okse - han kan stå selv lææænge bare han støtte ved noget, og han kan sagtens rejse sig op ved at holde i vores hånd - men motorikken halter altså lidt når han helt selv skal komme på idéer.

Marie

Anmeld

12. maj 2008

LouiseViola

ivfmarie skriver:

LouiseViola skriver:

Det lyder fuldstændig som Malte! Jeg håber at han pludselig "knækker koden" og kommer igang med én aller anden form for bevægelse. Han er stærk som en okse - han kan stå selv lææænge bare han støtte ved noget, og han kan sagtens rejse sig op ved at holde i vores hånd - men motorikken halter altså lidt når han helt selv skal komme på idéer.

Marie

Nu har vi jo lige gamle børn X 2, hvornår kravlede og gik Freja?
Carl kravelde bare sådan lige pludselig, ikke noget med at stå og vugge, nej det var bare afsted - bare sådan fra det ene øjeblik til det andet.
Der er jo også nogen der snakker om at man enten har en "walker" eller en "talker" - og Carl er helt klart en "talker" !!:D

Anmeld

12. maj 2008

ivfmarie

Freja kunne stå i kravlestilling flere måneder før hun rent faktisk begyndte at kravle. Hun kravlede ca ved 11 måneders alderen. Allerede da kunne hun gå med hjælp, men hun begyndte først at gå rigtigt da hun var 1 år (og 11 dage).
Hun var den tavse baby! Første gang hun snakkede med sig selv var ved 10-11 måneders alderen! Vi var faktisk ved at være lidt nervøse - men pludselig begyndte hun bare at vrøvle løs - og hun er ikke stoppet endnu!! 8(

Marie - med sovende Malte på armen - fuck han er tung!!

Anmeld

12. maj 2008

Loggidut

heller ingen ting her...tif bliver hvor vi sætter eller ligger hende...var da lige ved at være lidt bekymret, men det er jeg da slet ikke mere nu hvor jeg kan læse at andre også er ret stillesiddende...smil...men det kommer da, det er jeg sikker på!

Anmeld

12. maj 2008

bette

mikkel rejser sig også op af alle ting.. også fx en væg.. eller hvis han lige kan få fat i mor eller fars bukser.. og hvis jeg rækker ham min hånd tager han fat i den og stiller sig op og så kan han godt gå lidt.. men det bliver mere sådan noget hurtig gå på stedet... hehe fordi han bliver så ivrig.. han kan også bevæge sig fra det ene møbel til det andet... og falder gudskelov ikke så meget mere som han har gjort..
han har en flot balance når han altså ikke bliver for ivrig.. (L)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.