Hej søde piger ,,

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. januar 2010

Mca<3

DianaMoar skriver:

Nåå søde synes ikke du kommer med flere svar. Hvad har du beslutte forlader du os eller bliver du hos os?

KRAM

Knus Diana og Lucas 210209

Nårh søde :0)  Nej er her da lidt endnu ,,,  

Har ikke besluttet mig endnu , syntes ikke jeg bruger siden meget mere men i er jo nogle hyggelige tøser <3

Tanja - Mor til Alexander 09- Casper 95- Michelle 93,,

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2010

MoarViborg

DianaMoar skriver:

Nå så familien ved ikke noget endnu? Ej hvor vild det ville jeg ikke kunne hold min kæft med hi hi. Hvornår er det du har termin  Ja har godt set billeder af andengangs fødende at man godt nok kan se det tidligt  

Uhh jeg stadig lige så misundeligt som sidst hi hi. Ville så gerne det var Lucas der skulle være storebror hi hi.

Er du startet arbejde igen?

Knus Diana og Lucas 210209

Indtil videre har jeg termin d. 14. sep, men har jo ikke været til scanning endnu, så nu må vi se om den hænger ved! Men er dog ikke meget i tvivl, for lige som med Maya lykkedes dette frø også i aller aller første forsøg  

Jamen Diana, jeg synes altså også dette kunne være hyggeligt hvis Lucas skulle være storebror, så vi fik to hold jævnaldrende unger  Meen på den anden side skal man jo også være klar! Jeg er såmænd først ved at vænne mig til tanken nu

Mht arbejde, så skal jeg først starte d. 22 marts, så jeg har lidt tid endnu! Maya skal starte i vuggestue d. 1 marts! Bliver bare rigtig godt til hende tror jeg!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.